Sabtu, November 01, 2008

Idaman hati ku

Tantek tak tgk pondok nie?....tantek kan...impian hubby nie nak buat kat umah dia nanti..cuma nyer taklah besar bagak cam nie...seronok jer tgk...bawah tu ada kolam ikan...
bayangkan kalau buat kat umah..ptg2 boleh lepak2 kat pondok tu kan sambil tgk anak2 main..sambil bagi ikan makan,sambil minum kopi o dan makan jemput2...chewahhhhh berangan weiiiiiiiiiiiiii....letak plak pokok kelapa kecik kat sebelah dia tu...best nyer.....
kebetulan kuar jenjalan hari tu hubby ternampak pondok nie kat benteng...jadi nyer singgah kejap konon2 nya nak tgklah pondok tu...lepaskan Qisya dan Lyssa main2 kat situ kejap..suka jer diaorng tgk ikan2 dalam kolam tu..riuh jer mulut









tgk tu kolam dia tapi besarlah..klau rumah yang ruang kecik kita bolehlah kecikkan sikit kolam dia tu..tapi cantiklah tgk landscape dia..





auuuw chak dari Qisya dan Lyssa


sukalah 2 beradik tu duk pusing2 jenjalan kat situ...hubby ada planning nanti kat umah dia nak buatkan pondok2 camtulah untuk santai petang2 kata nyer..kita tgk nanti jadi ker dia nak buat kat umah nyer nanti....
dia punya angan2 tinggi tau....masa tgk pondok tu dia cakap,
"ayang nanti umah kita, kita buat pondok2 camtu nanti senang anak2 nak main, kita buat kolam ikan, ptg2 kita boleh santai2 kat pondok tu sambil tgk anak2 kita main kan."
"insyaAllah kalau ada rezeki lebih nanti kita buat k."
uols doa2kan lah mudahan permudahkan rezeki untuk weouls...

MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

4 comments:

gee ryder berkata...

haa kt benteng ktn ke tu...betapa lamanye dh x lepak ctu...dh berubah upenye...

DYLA berkata...

mmg cantek la kalau dpt pondok mcm tu tepi umah.ptg2 leh lepak kat situ...

nanonano berkata...

pondok yg mcm ni ade org jual yg dah siap kan..
tp mahai gilo..
riban riban gak..
huhu :p

gee ryder berkata...

u kena tag!