Rabu, November 19, 2008

Pengubat Rindu

Sekarang dah dapat pengubat jika dia rindukan abah nya..walaupun bukan dalam keadaan terkini tapi cukup kalau dia dapat tatap wajah abahnya....
setiap hari setiap waktu pasti dia akan tengok citer abah the movie...wowwwww kemain tajuk....tapi bila dia tgk jer wajah abah nya dalam tu kurang sikit rindu nyer....Beruntung aku videokan majlis perkahwinan aku dulu, boleh dijadikan renungan anak2 di masa depan..boleh dijadikan kenangan untuk dikongsi bersama anak2 bila diaorng besar....
Mungkin dia terlalu rindukan abahnya, jadi hanya dengan buka video kawin dia dapat hilangkan rindu itu...bukan main bersungguh lagi dia menonton...sambil tgk mulut sambil bising duk panggil abah....abah.....


tengok tu bukan main kusyuk lagi tengok...siap ambik first seat lagi..bila aku marah suh dia belakang sikit dia cakap tak nak...nanti abah tak nampak along..sian jer rasa....bila dia cakap camtu aku pulak yang rasa sebak nyer....dia pun pelik cam ner abah nyer boleh masuk tv....




time nie duk baca yang perjanjian segala tu lepas akad nikah dah....

setiap hari pasti akan ditonton nyer sehingga aku sendiri pun dah naik bosan tengok..tapi apa boleh buat untuk pengubat rindu anak, aku pasangkan juga...kalau dia nakal2 tak nak balik umah nak main kat bawah lepas aku gie ambik dari umah ngasuh...umpan jer dengan ayat "nak tengok abah tak?" cepat jer nak naik atas rumah....dah masuk umah segala...terus duk depan tv tunggu aku pasangkan...tapi ada baik nyer juga..bila dia asyik tgk video tu dia taklah ngusik alyssa sangat...diam jer sambil tgk..kalau idak kejap2 dengar jerit kejap2 denagr jerit..berebut itu ini..si kecik tu pun tak nak mengalah....hari2 org duk dengar kami bertiga jadi tarzan jerlah.

MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

2 comments:

gee ryder berkata...

ala ciannye dia...xpela lieza pn ble mngimbau kngn mnis kan hehe...
kalo aqeel pn dh pndai cr papa dia, harus diplayback video kwin gak ni hehe...

nuarliesya berkata...

kak gee,
itulah tapi kalau dah hari2 pasang naik bosan juga dibuat nyer..apa boleh buat demi anak turut kan juga...