Jumaat, November 14, 2008

Tag terakhir

Lagi Jawab Tag...kira hari nie keja aku jawab tag jer yer...hehehehe..tapi ok jugalah kan sebab nyer hari nie aku rasa cam malas sikit...badan pun rasa sengal2 bisa...tekak rasa perit..cam nak demam jer rasa...demam pun tak per besok aku cuti...bukan apa nie berjangkit dari 2puteri aku tulah..diaorng pun demam sekarang nie....

ok kali nie nak jawab tag dari afkar'z

Start : 3.20pm
Name : NORZALIZA BINTI ISMAIL
Sisters : 2
Brothers : also 2 (haaa aku anak no 3 lah yer dihimpit oleh 2 jejaka dan 2 puteri)
Shoes Size : 5 dan 6 depend pada jenis kasut
Height :150cm (rendahkan aku)
Where Do You Live : Kem Batu 10 Pangkalan Udara Kuantan
Have U ever been on plane: Pernah
Swam in the Ocean : aku tak pandai berenang cam ner tu
Fallen asleep at school :pernah tapi tak pernah kantoi dengan cikgu lagilah
Broken someone's heart : itu citer lama..forget it
Fell off your chair : tak pernah rasanya..(tak tahulah kalau pernah tapi lupa ker kan)
Sat by the phone all night waiting for someone to call : of course my hubby kalau dia gi outstaion harus tertunggu2 setiap malam
Saved e-mail : tak semua tengok yang penting jer yang tak penting harus delete menyemak jer
What is Your room like : bilik tidur yang sempurna ..
What's right beside you : partition
What is the last thing you ate : air milo dengan biskut..tak seleralah
Chicken pox : masa darjah 1 time periksa plak tu,kena duk asing dari org lain takut jangkit
Sore throat: apa tu?
stitches : tak der
Broken nose : tak der
Do you believe in love at first sight : no
Like Picnics: suka tapi kalau kat air terjun lagi best
Who was/were the last person you dance with : ngan Aqisya menari poco,kelakar jer tengok Qisya menari...
Last made you smile : kat monitor ni haaaa...bila baca blog blog korang semua
you last yelled at : dengan anak2 ku itulah...
Today did you smile to someone you like : yes (kita kena selalu senyum)
Kissed anyone : kompom my hubby and my dotters
Sick : kalau hari nie iyerlah nak demamlah rasa
Talk to an ex: setia pada yang 1
Miss someone : wa banyak lindu sama my laling maaa,sama wa punya family kat penang
Who do you really hate : tak baik tau menci menci org nie
Do u like your hand-writing :yes..walaupun tak cantik tapi itu adalah seni nama nya dan anugerah Tuhan...ceh ceh ceh
Are your toe nails painted: tak lah coz kuku i kontot2 tak lawa kalau warna
Whose bed other than yours would u rather sleep in : tak kisalah mana2 janji bersih,kalau dah ngantuk hentam jer..tak der hal punya lah.
What colour shirt are you wearing now : coklat gelap
Are you a friendly person: yes...tak kenal maka tak cintalah yer...
Do you have any pets :dulu bela kucing, tapi sekarang duk kuaters flat nie susah nak bela sikit
Do you sleep with the tv on :yes kalau my hubby tak der tapi set lah dalam 1/2 jam ker yang penting biar aku tido dulu
What are u doing right now : duk menaip untuk jawab tag nie lah..nasib baik keja dah settle semua
Can u handle the truth : yakin boleh
Are you closer to your mother or your father : 2 2 org very the close
Do you eat healty : hehehheeee kekadang jer
Do You still have pictures of you & your ex : tak der buat semak jer
if you're having a bad day, who are you most likely to go to : org pertama my hubby then freinds
Are you loud or quiet most of the time : tengok pada keadaan
Are you confident :bolehlah

5 thing i was doing 10 years ago :

1) belajar keta dengan moto
2)tengah belajar kat IYBPP
3) dapat loan belajar joli sakan
4) keja kilang cari duit poket sementara cuti semester
5)duk pikir nanti nak keja apa

5 things i would do if i were a billionaire :

1) beli rumah banyak2 buat aset pastu bagi sewa kat org
2)bawa parent gie haji termasuklah aku ngan family
3)tubuhkan 1 rumah untuk kebajikan
4) pergi melancong seluruh dunia
5) dah tentu shopping sakanlah time tu

5 of my bad habits:

1)susah nak bangun pagi kalau hari cuti
2)takut untuk buat keputusan
3)kalau kena marah dengan sesiapa terus jadi moody
4)aku susah nak luahkan apa yang aku tak suka pada org tu takut dia kecik hati
5)suka memberontak kalau di marahi..(ini paling buruk)

5 places i've lived/living

1)Penang
2) Kedah
3) Pahang
(aku tak banyak merantau)

7 people i tag:

aku tak nak tag sesiapa sebab dah ramai yang dah dapat tag nie

finish at:
4.15 pm...(lambatkan sebab aku tak larat nak taip)

ahhhhhhh lega dah habis dah


MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

2 comments:

BigMouth berkata...

gua respect u lah... rajun jwp tag... alang paling takut ngan tag..

nuarliesya berkata...

bigmouth,
nie yang seronok nak tag alang selalu nie..biar alang jenuh jawab tag plak.