Khamis, November 20, 2008

Alamak Kantoi!

Lyssa sekarang dh tak boleh tgk barang2 yang diletakkan rendah2..pasti dia akan ambil untuk main...dulu dia tak kisah sangat..tapi sekarang puas marah, puas pesan jgn main..tapi dia ambik senyap2 main..tak kiralah apa janji dia nak main.
jom kita tengok dia ambik apa tu senyap2 jer....
ok dah dapat....harap2 mama tak nampak yer nanti mama babap tangan plak...


ok bawa lari jauh2 sikit...nanti terkantoi..

aiseh tak boleh cabut plak natang nie...guna gam gajah ker gam rimau nie...awat susah sangat...


susah sangat yer..lebih baik aku guna gusi ku yang kuat ini..alamak!tak boleh juga nie..


sekali tu...oooooooooOOOoooooo dah terkantoi...mama dah nampak..jgn marah yer mama..

Mama nak air ker..mai adik suapkan nak tak?Minumlah mama yer..
sekarang dia dah nakal2 gitu...dah macam2 peel dia buat....sekejap jer dah besar..dah boleh jadi kawan pada aku N kakak nya....tapi satu jer perangai dia tu...mungkin budak2 kut mmg peranai cam nie...benda yang kita larang kompom itu yang nak dibaut nya..yang kita suruh dia buat derkkkkk jerrrrrr...
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

6 comments:

gee ryder berkata...

mmg sama sebijik ngn prngai aqeel, lg dilrg, lg dia suka wat...

nuarliesya berkata...

kak gee,
mmg pun kekadang tu geram jer rasa...semalam pecah pulak pasu bunga kecik yang abah dia beli...Alyssa nyer keja....

DYLA berkata...

hehehhe, bersungguh dia nak bukak frame tu naper?... alyssa ni

fuadnis berkata...

oooo....nakal ye dia...comel sangat!!kening mcm mama dia..

nuarliesya berkata...

dyla,
dia mmg tak boleh tengok benda tu elok sikit..ada jer benda yang nak di asingkan...dah 2 frame gambar dia cabut kaki ...tension tui..

fuadnis,
memang nakal dah sekarang nie..
ye ke kening sama..heheheee like mother like doter kan..

ratna berkata...

ala..comelnyer dia dgn tocang dua..