Jumaat, November 28, 2008

Jumaat yang dinantikan

Hari nie adalah hari yang paling dinanti-nantikan...yerlah kan hubby balik hari nie....dah habis kursus semua....tak sabau nyer nak tgu petang nantikan....
poyo jerkan padahal tiap2 minggu balik sini..tapi mgu lepas tak balik kan...jadi rasa lama sanagt tak jumpa...ptg nanti akan berlaku perebutan seorang lelaki dengan 3 org perempuan kita tengok nanti siapa yang akan menang....og coz mama diaorg nyerkan..(tengok tu dengan anak2 pun nak berebutkan )heheheeeeee.....best nyer.........................perasaan ini akan dirasai bagi bini2 yang selalu ditinggalkan suami bagi urusan kerja..menghitung hari, mengira dan membulatkan kalendar adalah salah satu tugasan yang dilakukan bagi bini2 yang ditinggalkan untuk dapat berjumpa semula dengan suaminya..
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

4 comments:

gee ryder berkata...

huhu...hubby liza dh nk blk, hubby k.g dh kuar blk adoi...
surela mama dia yg mng n dpt sumanye hehe..

nasazfrog... berkata...

hubby mmg tiap2 minggu ke ader kursus... ke sekali sekala jer,,, :)

nuarliesya berkata...

kak gee,
hubby kak gee gie mana plak kali nie...camnielahkan nasib kita yer kak gee..

hehehehe...mama tetap menang..

nuarliesya berkata...

naszafrog,
kursus nie 1 bulan lebih kat subang..cuma balik sini tiap2 mgu...tapi dah habis kursus nie nanti sibuk dengan keja outstation plak....huhuhhuuu selalulah ditinggalkan..