Isnin, November 24, 2008

Dah tak der keja

Bila dah tak keja, boring + hubby yang tak der anak2 dah jadi mangsa kesengalan mama diaorang..nasib baik anak2 sporting melayan mama diaorng yang sewel nie...

tapi tak per aku tahu anak2 aku nie mmg suka kalau bab2 nak bergambar2 nie....diaorg pun xcited sekali...

anak2 pun ok sporting bab nak gedik2 ngan mama diaorng nie...
gambar ini diambil atas permintaan hubby juga, dia suh aku sendkan gambar2 anak bini dia sebab mgu lepas dia tak boleh nak balik.....jadi nyer bukan sesaja weouls sengal2 yer...

sama tak muka kami bertiga..sapa yang paling banyak ikut muka aku..atau 2 2 tak der cam muka aku..nie sedih nie....atau 2 2 muka mmg cam aku...heheheheehee..dah nama anak aku mestilah muka cam aku kan....



tak banyak pun cukuplah sekadar untuk melepaskan rindu dia pada kami disini....lagi plak sebagai peransang untuk dia hadapi Final exam pada hari nie dan esok..semoga berjaya....


tak sabar nak tgu jumaat nanti..hubby nak balik....dia dah habis kursus...


PENANTIAN ADALAH SATU PENYIKSAAN kan kan kan kan....




MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

2 comments:

fuadnis berkata...

suke tengok anak sulung you lah..!!suke tengok kening die..mintak2 terkenan baby i ikut kening anak u..he..he..

nuarliesya berkata...

fuadnis,
ye ke..heheh harap2 tu dapatlah yer...