Rabu, November 26, 2008

HOT kah aku?

Wow hot ke aku nie...ooohhhhh noooooooooooooo..tajuk dia kemain punya HOT....

nak tahu HOT ker tak jom kita layan soklan hot yer..


Soalan nyer berbunyi gini:


1) do you think you're hot?

-hot ker aku nie?hhehee taklah tapi mmg HOTlah sebab cuaca HOT sikit hari nie


2)upload ur favourite picture of u

3) Why do you like that picture?
-aku suka tengok gambar nie sebab nampak ceria dan happy jer hubby ngan anak2..tenang jer rasa

4) when was the last time you ate pizza?
-mgu lepas bos banjer sebab besday dia..makan yang italy + jepun tu..mmg codap la wei..kena makan lagi nie

5)the last song you listened to?
-dengar lagu CINTA 3 SEGI yang nyanyian kristal tu pagi tadi..best pulok ala2 rock sikit gitu

6) what are you doing right now besides this..
- sambil taip sambil usha line takut bos nampak...gile wei kalau dia tanya buat apa tu..

7)What name would you prefer besides yours
- aku suka dengan nama sekarang nuarliesya...gabungan antara nama aku, hubby dan anak2

people i tag:

i) tieha - mama zara
ii) saw saw lady
iii) mama aqilah
iV) Gee Ryder
v) az1ra


8) who is number 1
-tieha mama pada zara- org ganu nie...

9) Number 3 is having a relationship
-mama Aqilah....kompomlah che abe diakan

10) Say something about no 5

-az1ra, kawan aku semasa belajar dulu, mama pada seorang putri,Alisa juga nama anak nyer..org nyer baik....now menetap di Penang.
11) How about no.4

-gee ryder...seorang mama yang riang jer nampak...jom kita tengok gambar nyer yang hot sama yer

12) Who is number 2
-of coz saw saw lady....dia rajin mengeTAG org dan juga rajin menjawab Tag..apa kata kita plak tag dia dan tengok gambar hot nyer


aku nyer turn dah lepas..jadi kepada penama2 diatas sila jawab tag yer..itu pun terpulanglah kalau nak jawab ker tak kan..


kepada yang tiada nama disini pun ikutlah kaalu nak buat ker tak..




MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

1 comments:

A.H.A.D berkata...

lieza,k.g pn bru je wat tag ni..pn dh tekena...kira sekali utk lieza la tu ye hehe..ble? kalo nk tau hot ke x, silala view k

aik suka pic tu sbb hubby xpakai baju ke? hehehe...gurau je jgn mare...