Jumaat, November 28, 2008

Dah di PECAT pun

Untuk pengetahuan uols aku telah memecat aku nyer cleaner....dah la malas buat keja tapi nak gaji lebih ...ini sudah lebey nie......tapi cleaner aku tu cakap dia nak report itu bapak polisi aku aku derakan diaorang..jadi aku sempat rakamkan aksi2 diaorng nyer kemalasan itu untuk buktikan pada bapak polisi yang aku pecatkan diaorg tu disebabkan diaorg bukan nyer buat keja tapi menari sengol sengolan kat umah aku..

jadi jom kita layan dulu bukti2 kukuh yang mengatakan mereka ini adalah malas....

jom layan video nie dulu...maaf yer gambar kurang memuaskan...


MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

2 comments:

oli berkata...

kakakakakaka..pekerja bawah umur...
penyapu tu lagi tinggi daripadanya...

DYLA berkata...

hehehhehe,

lieza, sapa tenaga pengajar/koreografer tarian tu? lucu la... ada plak yg tayang montot tu...cute je nengok