Jumaat, November 21, 2008

The Pink Girls- Lasak benor

The pink girls...tengoklah si kecik tu lebih lasak dan berani dari kakak nya....

dia suka bab memanjat-manjat semua nie....kakak boleh jer duk diam atas kerusi yang dia tak, nak memanjat2 semua....itu yang kejap2 tergolek tu....bila larang tak nak dengar...


nielah budak kecik yang nakal tu...
tengok tu kakak dia duk diam jer..dia melasak memanjat segala...


mula jer dia duk diam dan baik pastu bila bateri enjin dia dah power mulalah operasi..seminit pun tak duk senyap...buat keja dalam mulut yang diam, tanpa berbunyi..bila dah terjatuh harus bunyikan enjin tu kuat2...selagi tak tiup kat sakit dia tu selagi itulah dia duk tunjuk kat mana yang dia sakit..bila dah tiup kira dah baiklah diam sekejap..tak sampai 5 minit dia start kembali...letih mmg letih....nasib baik kakak tak buat sekali..kalau 2 2 org lasak cam tu harus aku terjun kerusi....heheheheheheeee..terjun dari kerusi tak sakit sangat..tak tinggi plak tu....
tapi itulah biar diaorg aktif cam nie dari diaorg lembik..kalau diaorg aktif tanda nyer diaorg sihat....aku pun taklah risau sangat....betui tak????????betul betul (buat gaya hangguk2 cam ipin tau)
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

1 comments:

gee ryder berkata...

ish mmg sama je cam aqeel..xduk diam lgsg melainkn tdo