Jumaat, November 14, 2008

Bayar Hutang Tag

Gambar ini tiada kena mengena dengan cerita yer..


Hari nie nak menjawab tag..aku dah terhutang banyak tag...jadi hari nie nak ambik mood untuk jawab tag...

Dah lama dah rasa nyer nie aku telah di tag, memandangkan last week internet sanagt problem jadi nya aku tak boleh nak online sebab itulah aku terlambat menjawab..tapi tak per aku tetap jawab juga..untuk menghargai awan2 semua..ye betuiiiiiiiiiiiii..ok hari nie aku nak jawab tag oleh gee ryder..tapi aku tak tahu tag siapa yang dulu...jadi nyer aku jawab yang mana mood dan feel itu datang yer..yang penting semua tag harus aku jawab..

Kak Gee minta mengceritakan lagu2 yang pernah menjadi kenangan sewaktu bercinta...alamak banyak nie..tapi tak per aku ceritakan juga..bukan waktu bercinta jer tetapi sampai sekarang aku sentiasa diingatkan dengan lagu2...

As 4 me, waktu bercintan cintun dulu aku telah dedicate 1 lagu untuk my bf a.k.a. hubby (sekarang) n the luv song is MISS YOU LIKE CRAZY by Natalie Cole...mmg rindu giler time bercinta dulu..iyerlah tak boleh nak berjumpa selalu coz hubby dalam training Airforce time tu...jarang sangat dapat kuar time tu..,then hubby plak bagi lagu yang mmg instrumental..I WILL ALWAYS LOVE YOU..tak ingat dah sapa nyanyi....tapi aku selalu dengar yang tiupan sexsafon dari Kenny G tu...wah time tu berasa cam berada di awangan..itu time tengah bahagialah...bila time gaduh ada juga lagu...tapi kalau selalu nyer lah kalau gaduh tu disebabkan aku ker hubby ker tapi dia yang kena pujuk aku jadi nyer dia akan bagi lagu HARD TO SAY I'M SORRY by chicago,.....haaaaaa...jgn main mamat airforce tu jiwang juga tu....

Itu zaman bercinta.. lepas 4 bulan bertunang hubby ditukarkan ke Kuantan..lagi jauh percintaan kami...then after kawin kami masih lagi berjauhan selama 1 thn sehinggalah bersalinkan Aqisya..time tu aku selalu dengar lagu WHEN I NEED YOU by Celine Dion hubby tujukan lagu tu untuk aku..masa aku dalam pantang pun dapat lagu tau...heheheheheheee..dulu aku berpantang kat uamh mak aku di penang..cuma 30 hari jer hubby dapat teman kan aku..selebih nyer dia dah balik kuantan untuk mula bekerja..jadi nyer dia akan bagi lagu SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG by Uji Rashid....mmg bahagia jer rasa...Now kalau hubby gie outstation jer setiap hari dia akan call dan nyanyikan corus lagu I JUST CALL TO SAY I LOVE YOU by stevie Wonder...itulah pembukaan kata selepas bagi salam...Fuh cair beb boleh tahan juga laki aku nie..nampak jer cam tu pada hal jiwang karat juga tu...romantik kan?hehehehehe..

Sampai saat ni aku still ingat semua lagu2 tu kerana dengan lagu2 tu semua yang menjadikan kami bahagia dan bahagia sehinggalah sekarang....semua coretan ini adalah benar dan benar belaka tiada sebarang tokok tambah yer....
Ok aku telah selesai menjawab tag dari kak gee...tapi aku tak nak tag sesiapa sebab aku pasti semua dah dapat tag nie dari mana2 blogger cuma aku jer yang terlambat menjawab yer...ok kak gee hutang dah di bayar yer...


MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

5 comments:

DYLA berkata...

dasatnya liza,
byk tul lagu2 kenangan bercinta

nuarliesya berkata...

dyla,
heeheeee jiwang juga time tu...tapi tu'ah dalam pantang pun boleh duk dapat lagu jiwang..

az1ra berkata...

Amboi dalam pantang pun dapat lagu..
aku lam pantang dapat lagu tepuk amai2 jerr
hehehehehehe

nuarliesya berkata...

az1ra,
itulah tgk jer cam tu padahal jiwang tu mamat tu..sebab duk jauh itu yang boleh dapat juga tu....

A.H.A.D berkata...

lgu uji rashid yg xthn tu hehe...anywy tq...k.g bru prsn tag ni sbb dh lama hahaha...