Jumaat, Oktober 31, 2008

Naper sengal sangat hari nie..

Kenapalah sengal sangat hari nie...aku boleh tinggal telefon kat umah....dah tak senang dah duk kat opis nie..telefon tu ibarat nyawa jer....kalau aku perasan dari awal kompom aku patah balik ambik...nie masa kat opis baru perasan handphone tertinggal..uwaaaaaaaaa.....cam ner nie....

bukan apa itulah penghubung antara aku dan hubby tu....nak call hubby bagi tau hp tak bawa tak boleh..dia dalam kelas nie..tengah kursus....argggghhhhh tension....tetiba jer nak bertukar kaler jadi hijau nie....kalau umah dekat ngan opis boleh juga balik nie..cam nerlah aku boleh tertinggal yer..tadi rasa cam dah ambik lepas sms hubby yang aku dah nak kuar g keja.....tertinggal kat mana yer...itulah pagi nie kalut sikit..Lyssa buat perangai...terus tak dak mood nak buat keja cam nie..duk teringat ke hp jer nie....tensionnnnnnnnn nyerrrrrrrrrrrrr..



MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

4 comments:

nanonano berkata...

hoho..
biasenye org bercinte xley berenggang dgn hFon..
tp org dah kawen pun same ekk..
hihihi..
biase la hubby o/s jauh2,
alahai sabar je la kak..
pejam celik pejam celik byk2 kali..
petang daa..
bley blk,
hihi :p

nuarliesya berkata...

nanonano,
itulah tapi bila dah time hubby ada ngan kita hp tak kisahlah bawa ker dak..harap2 cepatlah petang nyer...dah tak sabau nak balik dah nie

DYLA berkata...

sama la kite liza... tak leh la hp tertinggal... rase mcm kosong jer!!

nuarliesya berkata...

dyla,
itulah rasa cam tak lengkap jer diri nie....mmg bergantung dengan hp jer.