Khamis, Oktober 16, 2008

Jom sama-sama bagi idea yer

Nak tanya pendapat uols semua nie..sabtu nanti aku nak buat open house, bagi bloger2 yang berdekatan kuantan atau yang jauh tapi nak datang dijemput memeriahkan lagi open house rumah ku nanti yer....entry yang lepas aku ada cakap thn nie tak der open house kan..kira sapa nak datang bagitau dulu untuk buat preparation masakan..tapi atas permintaan kawan2 hubby kat tempat keja dan kebetulan ada kawan aku yang nak bertandang pada hari sabtu nanti maka buat jugalah open house itu....berbincang ngan hubby maka jadilah sabtu nanti sebab ahad ada open house rumah member...tak nak bertindih hari nanti susah plak...nak tunda ke minggu depan tak boleh sebab mgu depan nya hubby dah tak der...dia gie kursus 1 bulan beb...maka tinggallah kami 3 beranak nanti....ehhh dah melalut plak....

jadi nya aku planning nak buat laksa Penang atas permintaan ramai...laksa kan masam2 pedas sikit kan, so aku nak minta pendapat uols semualah...kalau laksa elok dan sedap klau di joint dengan apa lagi..maksud aku desert yang cam ner, haruskan desert tu perlu yang lebih manis cam koktel ker..

kira menu utama aku laksa dan diikuti dengan apa yang masyukkkk sangat....tolong yer uols semua bagi menu untuk aku...senang nak buat preparation..


Eh jemputlah yer uols semua yang berada di kuantan dan yang berada jauh tapi nak datang jemput-jemputlah yer bagi kasi meriah lagi....kalau nak datang tolong emailkan no.telefon di email aku yer nanti aku call bagi tau cam ner nak gie uamh aku tu..nie email aku: nuarliesya4879@yahoo.com.my





Gambar ini tiada kene mengena dengan tajuk diatas..
Tarikh : 18/10/ 2008

Hari : Sabtu

Masa : 12 tghari dan keatas...



MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: