Khamis, Oktober 09, 2008

Raya Vs Kenduri

Dah alang-alang balik kan, kebetulan plak mak ngah aku buat kenduri kawin anak dia yang nombor berapa ntah ramai sangat aku pun tak terkira kat Batu Kurau Perak..kami pun jointlah sambil jumpa sedara mara boleh juga beraya...mak ngah nie kakak pada ayah aku..
Ramai juga sedara2 berkumpul disitu..jadi nyer ambil lah peluang berjumpa semua..bukan senang nak berkumpul cam tukan...lagi plak belah ayah nie kami kureng rapat sangat..tak macam belah adik beradik mak aku mmg kami rapat..biasalahkan selalu nyer mmg cam tu kalau belah bapa nie kurang mesra alam sangat...

harus interprem dengan mama dulu yer sayang....mama yang lebih2 sikit tu..


Kalau tak silap kenduri nie jatuh hari raya ke4 iaitu hari sabtu...tapi aku tak banyak sangat ambik gambar, gambar pengantin pun tak sempat nak mengambil nyer...Alyssa kan tak sihat jadi nyer asyik nak berkepit berdukung jer..kena plak cuaca very the panassssss, dia pun dah tak selesa..weolus sampai area kul 1.30ptg..kat area situ selalunyer kenduri sampai kul 3ptg jer..lepas kul 3 jer org dah tak der...keluarga si kenduri pun dah duk kemas mengemas.
time nie dh start buat perangai..asyik merengek jer.



sempat jugalah pinjam bilik pengantin untuk berposing


Masam jer muka budak kecik berdua nie...masing2 dah tak der mood nak bergambar


Ceria sikit, kakak pun dah senyum adik pun dah tepuk tangan...


Lepas makan jer lepak kejap tengok pengantin duk bersanding terus kami zaassss caa alif boot (cabut)..takut lewat sampai umah sebab malam tu ada agenda family....
malam tu weouls buat bbq family sekali ngan sambutan besday ayah aku..dan juga sempena kepencenman ayah aku..dah 56thn ayah aku sekarang....jadi nyer kerja masih banyak perlu disiapkan untuk majlis malam nanti...weouls bertolak dalam area kul 2.30 ptg..tapi nak boleh sampai kerumah punyalah lambat nyer...jlan jgn cakaplah bapak nyer jame....bila dah perjalanan lama si kecik2 dalam kereta pun apalagi semua buat perangai..arggggggggggghhhhhhhhh tension gilossssssssss.
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: