Isnin, Oktober 20, 2008

Ingatkan buat-buat rupa nyer betul

Semalam ahad mmg penuh dengan majlis open house...jadi nya semalam adalah hari untuk tidak perlu memasak..hip hip hooreyyyyyyy....awal tu umah ku dikunjungi tetamu.. planning nak menerjah umah2 open house semua selepas zohor...

tengahari tu aku ngan hubby pun duk bersiap2lah semua..Aqisya dan Lyssa pun dah mandi semua..tapi diaorang berdua nie mmg aku tak pakaikan baju lagi bila aku dan hubby dah siap semua barulah aku pakai kan baju untuk diaorang.kalau pakaikan awal alamat nyer kejap lagi nak kuar harus tukar baju lain plak..Aqisya taklah sangat tapi Alyssa mmg iya...dia makan apa2 ker habis kotor baju....jadi nya peel Aqisya mmg dah tahu...kalau dia tgk aku duk siap2, pakai lipstik semua dia pun nak juga..jadi nya lepas aku siap2 kan rambut nyer di ikat aku pun pakaikanlah eyeliner yang dia nak pakai tu...nak tahu apa jadi??????dia minta abah nyer susu, tengah2 aku duk pakaikan dia eyeliner tu dia boleh tido..mula tu ingatkan dia pejam biasa jermata tu..rupa nyer dia tidoooooooooooooo......sian plak..ngantuk lah tu..

tgk nie haaaaaaaaa dah terbongkang dah...baju pun tak sempat pakai, botol still kat mulut lagi...


tgk atas mata tu dah pun di eyelinerkan oleh aku..tup tup tup dia boleh lena..apa kehel nyer nie Qisya


yang kecik nie kalau kakak dia tido time tulah dia nak kacau...time tu jugalah dia nak sayang kakak dia, dia nk smack down kan kakak nyer...


posing dulu dik yer..kakak tido lagi kita tak leh nak gie mana2 lagi..bagi peluang kakak tido puas2 yer....nanti kita gie terjah makanan..






MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

8 comments:

Zu Ismail berkata...

re : afkarz tuh member saya.. bukan oang yang sama yer... he he he

A.H.A.D berkata...

elok jer 2beradik ni xpakai baju pastu pakai mekap...panas ke tu?

sW33tdARLiNG berkata...

eh, apa citer ni ngumpat saya? hehehe...

nuarliesya berkata...

azura,
ingatkan org yang sama..

gee ryder,
tak boleh buh baju awai2 nanti comot habis..

afkar'z
mana ada kita ngumpat2 awak cuma tanya zura jer org yang sama ker.

DYLA berkata...

ala hai.. tanteknya anak dara ni mekap2 bagai..
rajin tul mama dia..

Mommy Lily berkata...

amboi qisya pakai eyeliner lagi aaa...mesti nanti pakai liptip kan kan

meriah dgn open house bagus la rakyat malaysia nie

nuarliesya berkata...

dyla,
cam tulah kalau dah nama anak pompuan, nak apa saja kita pakai..tunggulah inas besar sikit nanti pasti dia pun sama

nuarliesya berkata...

mommy lily,
lip tip pun dah nak pakai tu..tapi habis terkena kat botol susu tu..heheheh..alamdulillah rezeki lebih thn nie bolehlah buat open house yer...