Isnin, Oktober 13, 2008

Time nielah nak jumpa kengkawan semua

Dah alang-alang balik kan..terjah lah segala rumah kawan2 semua..tak semua aku dapat terjah...antara nya rumah bloger Az1ra...tapi sayang nyer punya duk pulun sembang2 semua gamabr juga tak dapat nak ambik..dah balik baru teringat..yerlah kan dah berjumpa tu macam2 cerita ayng diborakkan..tapi soryyyyyyyyyyy weouls bukan gosip2 atau ngumpat mengumpat yer...cerita ceritun hal anak2lah .....jgn kata gambar tak sempat ambik...bantal mucuk2 Aqisya pun tertinggal kat umah bloger Az1ra....nasib baiklah dia tak ngamuk...
(kak zira bila boleh jumpa lagi yer)bantai tu simpan dulu yer nanti kalu sempat balik sana lagi kita ambik yer....
di penghujung hari untuk balik ke Kuantan, aku gie beraya umah member kamcing sekolah aku...nak gie awal2 dia tak der kat umah kan...itu pun kena sms dulu..tanya ada mana, dia nie kuat balik umah mak mertua dia kat perak...

hubbyku ngan hubby Asrina...

Budak kecik nie mmg dah..kalau dia jumpa pen ker pensil ker mmg dah tak peduli dah...dia duk main natang tu jer...


budak kecik nie pun kalau kat umah tak nak plak naik motor tu..gie umah org dan dan nak aik..itulah nama nyer budak2 kan...


sempat jugalah bergambar kenangan ngan member aku nie....itu anak dia nama nyer Aiman "tak kesah"...hikhikhik..umur sama ngan Aqisya..2 thn lebih tapi dia bulan 4 Aqisya bulan 6 itu jer beza nyer...

Lepak minum2 makan kueh raya sikit weouls berangkat untuk gie umah member yang lain plak..lagi plak dah janji kan..tak bestlah nak cancel2 gitu..umah member yang satu nie kena juga pergi sebab dia duk tgu hari untuk bersalin, nanti kalau dia bersalin aku tak sempat nak balik melawat so kena gi lawat siap2....
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

5 comments:

DYLA berkata...

liza,
sama la kes ngan dyla tau

dok asik sembang gmbr pun lupe nak amik. sbbnya pe ghairah makcik ni nak bersembang.. harapkan hubby je la tukang snap.

nuarliesya berkata...

dyla,
mmg iyer pun....kekadang tu hubby pun terlupa nak snap, dia pun sibuk duk bersembang sama.

az1ra berkata...

Tu la...
yer yer ja usung kamera..lastnya anak dia yang pegang kamera..maknya sembang..makan..sembang..makan..pastu balik...

nuarliesya berkata...

az1ra,
hehehehe betui tu...mmg terlupa betui..dah balik tu baru teringat naperlah tak ambik gamabr..pada hal dah set dah nak ambik gamabr sekali ngan jaja

gee ryder berkata...

besela org pompuan asyik masyuk sembang...haram segalanye lupa...blk mula menyesal...