Selasa, Oktober 21, 2008

Selendang panjang dijumpai olehnya

Tengah duk kemas baju nak packing beg untuk hubby hari tu, tetiba Qisya duk bising "mama along jumpa mama" ingat kan apa benda, rupa nyer dia jumpa tudung panjang katanya..lepas tu apa lagi mulalah suh bubuh nak pakai kata nya....dah pakaikan tu mulalah mengaksikan gaya nyer...siap suh abah dia ambik gambar lagi...pelik tui lah anak aku nie..mana dia belajar pun tak tahu....banyak terdedah ngan buku fesyen nie agak nyer....semua aksi di buat sendiri tanpa di suruh ok..



Wajib ada aksi melekat kat dinding nie....
aksi ulik mayang yer




tak kisahlah along mama akan sentiasa bagi sokongan yer...janji benda yang along buat tu bukan perkara yang di larang....


MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

6 comments:

Aleeya berkata...

amboi2 keletahnye kemain lagik..geram la auntie tengok..meh ikot auntie gi odition tom tom bak nakkkkkk

nuarliesya berkata...

aleeya,
boleh masuk ker auntie, takut nanti aznil halau balik jerr..hehehe

gee ryder berkata...

bgus tu..nmpk dh ciri² muslimah sejati hehee..

DYLA berkata...

liza.. liza... maner la dia blaja aksi lekat dinding tu... cute tau... nnti inas besar sok nak suh buat aksi tu gak.. ehhehe

nuarliesya berkata...

gee ryder,
alhamdulillah, mudah mudahan berterusan lah yer...

nuarliesya berkata...

dyla,
liza pun tak tahu, dia sendiri yang menggayakannya...kelakar pun ada kalau tgk..mungkin dia banyak tengok majalah2 yang liza beli kut..nanti suh inas buat aksi cam tu yer..