Selasa, Oktober 07, 2008

Masih lagi dalam mood RAYA

Semua masih dalam mood raya lagi kan..biasalah raya kan sebulan...masih ada lagi yang buat majlis rumah terbuka, masih ada lagi yang mabuk makan ketupat lemang rendang semua,
aku still tak hilang lagi keletihan raya....raya sakanlah org kata, jalan umah sedara mara semua, kawan2..bukan senang nak balik sana..so masa yang ada kena luangkan sepenuhnya berjumpa sedara mara, kawan2 semua....semalam baru sampai Kuantan.


Ini masa 1 st raya hari tu gie jenjalan umah pak lang aku..diaorg tiap2 tahun pasti akan bakar satay pada hari raya pertama..jadi nyer berkumpul di situlah ramai2...


Aqisya dengan abang hafiz dia...anak abang aku yang sulong..seronok dia dpat main ngan abang apik dia panggil....


Aqisya ngan kakak dan abang nya





see muka keletihan...seharian melayan org datang umah...dah penat terus tukar uniform pakai t-shirt jer senang nak buat kerja....

weouls pagi raya semua berkumpul umah tok ngan tokwan aku...semayang raya semua kat masjid Sg.Dua...semua nie tengah rehat2 jap lagi dah siap2 semua nak gie terjah umah sedara mara....
biasalah aku nak melekat jer ngan hubby sempat lagi nak interprem..

yang kelakar nyer Aqisya kali nie dia dah tahu duit raya, dah seronok kalau org bagi angpau...kaalu org bagi dia angpau terus jer buka kat situ juga ambik duit dan dia bagi balik angpau yang kosong tu kat org yang bagi angpau tu kat dia...."teruklah anak mama nie"

MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: