Selasa, Oktober 07, 2008

Camner nak update kalau buka jer diganggu

Haaa dah bersarang sikit aku nyer blog.....haiiii blogers-blogers sekalian...rindu uols semualah...dah lama aku tak jengah mana2 blog dan juga update blog aku nie..sibuk berayalah katakan....lagi plak hari nie aku baru mula kerja..semalam still cuti lagi..extra cuti sebab kalau balik ke Kuantan pada hari sabtu ahad kompomkompom lah bengkak kaki denagn jame ya amat kat highway...
Weouls balik semalam kira perjalanan agak lancar..cuma nyer tersngkut dekat plaza tol jelapang jer...yang lain ok...lagi plak semalam bagi keluarga yang mempunyai anak bersekolah dah mula pulang pada hari sabtu ahad....semalam juga dah ramai yang mula bekerja...jalan taklah jame teruk seperti sabtu dan ahad....
Planning mmg nak update blog nie masa kat kampung hari tu..tapi asal on jer laptop budak kecik tu sibuk jer nak main gamelah nak tgk movie kat laptoplah..alih2 malaslah....biarkan jer dia main..bangun tido jer, kalau tak gie main buai kat padang mainan ,dia nak main game..itulah keja nyer.....umah mak aku betui2 depan padang mainan..tapi padang mainan tu takalh besar mana sanagt..mini jer..teduh jer banyak pokok2..sebab tu asal celik mata jer Aqisya dah sibuk nak gie padang...

sibuk nak main ngan laptop nie sampai tak sempat2 nak pakai baju...baru bangun tido tu....





Habislah kakak mama tak boleh nak update blog mamalah klau cam nie.....dah bersawang nanti..mmg betui tak terupdate pun....
hari nie akan bermula jugalah update blog ini....
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: