Rabu, Januari 07, 2009

Zoo Teruntum

dah tak tahu nak kemana sangat aku bawa anak2 aku ngan mak aku gie janjalan kat zoo teruntum..seronok Aqisya dan Lyssa dapat tengok macam2 haiwan ada kat situ...tapi tak banyak gamabr yang dapat diambil sebabnya bateri kamera aku kong....

budak tak tahu duk diam nie..nak lari sana sini jenuh nak kepung....nak bergambar pun susah.

apa yang alyssa tengok tu sampai tertonggeng cam tu sekali


ai kusyuk jer hubby nie..haaaaaaaaa dia tengah bagi kura2 makan..

tengok tu maksu dia pun dah malas nak ikut dia, ajak balik tak nak, last2 angkat terus..biarlah dia nak nagis ker apa ker...

sesekali gie zoo bawa anak2 pun best juga...ramai sesanagt hari tu..cuaca pun elok kan.tapi aku tak dapat nak ambik kan banyak gamabr sebab nyer bateri kamera aku kong....lain kali yer kita ambik gamabr denagn haiwan2 yang ada kat situ k.
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

3 comments:

DYLA berkata...

comelnya aqisya pakai baju mcm tu...

suka dia tgk haiwan yer..

nuarliesya berkata...

dyla,
dia suka tengok haiwan2..sebab tu lieza suka bawa dia gie zoo, cd madagascar tu hari2 dah sekarang nie

gee ryder berkata...

dh lama gile xg tmn teruntum...last msa kecik dlu je...byk binatang dh ke kt zoo tu?
kalo ok, leh gak bwk aqeel nti