Jumaat, Januari 23, 2009

Jom Ronda Bersama PROKAL

apa itu PROKAL?hehehe PROTON + BASIKAL...yerlah dulu kat tv Jom Ronda Bersama Protonkan..tapi kali nie segman dia adalah proton basikal..itu yang jadi prokal..apalah yang aku merepek di pagi jumaat nie pun tak tahulah..ikutkan bz juga nie dengan kerja...tapi mood rajin belum sampai lagi..tengah ontheway..kalau dah sampai nanti baru boleh start keja...
"ooppsssss benti-benti'..saya nak naik nie.."

"sebelum naik kenderaan harus periksa dahulu...tayar nie kena cek dulu yer takut-takut angin kurang ker, apa ker....demi keselamatan harus periksa dulu....ok tayar semua ok angin komplik."


"nak gie mana?..oooo giant yer..ok pegang kuat2 along nak rempit nie..."


"ok dah sampai..bentikan saya disini saja...."


peace untuk semua...dah selamat sampai dah anak aku nie....heheheheheee.
dialog itu bukan betui2 antara perbualan kami yer.....direka semata2....hehehehheee...hari tulah Lyssa sibuk sanagt nak naik basikal denagn kakak dia...tapi kena pantau juga takut2 kaki dia masuk dalam roda basikal tu..itu yang aku pakaikan Lyssa kasut tu..tapi kejap jer naik nyer..kakak dia dah tak bawa naik..berat kata nyer adik nie...pastu adik dia tak nak peluk dia apa lagi bising suh adik turun jatuh nanti kata nyer...itulah peel bila da besar sikit..
psstt: hari nie hubby balik dari outstation....yahooooooooo!!!!!!!!
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

2 comments:

gee ryder berkata...

qisya mkin tmbm la, geram tgk...

lawanye roda beskal dia, kaler²

nuarliesya berkata...

gee,
a'ah makin berisi..dah tak larat dah nak angkat dia sekarang nie..

kaler2 cam gula2 nengok nya..