Khamis, Januari 08, 2009

Berdating di R&R Butterworth

Dah lama tak bawa Aqisya dengan Alyssa main2 kat tepi pantai...masa kat penang hari tu kebetulan ayah aku nak bawa cucu2 dia main tapi pantai, so weouls gie lepak2 kat R&R Butterworth...R&R nie best sebab dekat denagn tepi pantai..pantai nie plak sangatlah popular dahulu kala dengan adegan2 belangkas nyer..hehehehee...org berdating ma..tapi sekarang masih ada lagi org2 berdating kat sini..agak strategik tempat ini, sebab nyer selain berehat2 di tepi pantai boleh menjamu selera di gerai2 R&R yang ada kat situ...
tapi ari tu 2 org anak abang aku tak dapat joint weouls sebab abang aku bawa diaorng gie TESCO..tapi dah dekat nak malam barulah diaorng sampai....
anak2 aku apa lagi pantang nampak air.macam itiklah jadi nyer...mula2 sikit2 jer main...main setakat gigi2 air jer..lama2 terus nak masuk ke air banyak...jom layan gamabr..aku malas nak story banyak2 sangat..


nampak tak tu mercu tanda penang..alah bangunan yang tinggi tu ...haaaa KOMTAR lah tu...kaalu tengok nampak cam dekat jer kan...padahal kalau sampai sana susah juga nak cari bagi org yang tak tahu jalan kat sana..
ha tu mula2 main tepi dulu..tengok adik siap angkat2 kaki lagi..macam nak bantai kakak dia jer...apa hal tu Lyssa?


kering lagi..no hal boleh diajak berposing lagi time nie..


ha tu dia duk berdating apa tu...hhehehehe..inilah mak ngan ayah aku siap sedondong lagi..


ini 2 dara 1 mak budak yer....mak ngan adik2 aku still nak interprem juga..maaf yer lupa nak zoom bagi dekat..


seronok tak hingat Lyssa tu..bukan boleh lepas dia, dia nak menuju ke air banyak tu..puas aku pegang tak tahu duk diam langsung..

Peace untuk semau yer...kasi lentok sikit posing baik punyaaaaaaaaa


haaaaa nak sangat main air..ambik ko...hubby dah mula turunkan diaorng dalam air..time Lyssa gelak bukan main kuat seronok sebab buat cam tu kat dia..

Aqisya punya turn plak...Aqisya bila dah abah dia bagi green light apa lagi terus buka skirt dia tu...bila org tanya naper bukakan kain tu tahu plak takut kotor dia kata..


beginilah akhirnya...tak lama sangat bagi diaorg mandi sebab dah nak malamkan...dah bersihkan
semua terus ayah aku ajak gie makan...Aqisya makan mmg banyak time tu sebab nyer letih main air, pasir apa lagi laparlah...lepas weouls siap2 semua tunggu abang aku ngan anak2 dia datang dulu kat R&R tu baru weouls gerak gie cari kedai makan....

masa nie sehari sebelum tahun baru...masa malam tahun baru tu kat tempat nie penuh dengan org menunggu detik2 tahun baru..jalan dari 2 lane dah jadi 4 lane..plak tu penuh dengan org parking tepi jalan pulak tu..mmg meriah ...walaupun dalam hujan renyai2....
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: