Khamis, Januari 15, 2009

Kenduri di Kedah

wah wah wah wah...masih story kat kg...hehehe..kebetulan aku dah balik sana so kebetulan pulak makcik adik pada ayah aku buat kenduri kawin anak pompuan dia ntah yang mana satu pun aku tak kenai kat kedah...maaflah aku nie kalau bab belah ayah aku segala sepupu sepapat nie aku tak kenai sangat..

tetiba jer hidung hubby jadi besar..heheheheee.kembangkan sikit lagi lobang hidung tu yer sayang..

tengoklah anak dara aku nie bukan nak makan sangat pun main jer banyak..abang apit kat sebelah baguih jer makan...

ini ayah aku ngan abang dia..paklang aku..sama tak muka diaorng..tak serupo sangatkan...paklang aku tu mula dah nak balik dah dia ada keja kata nya..tapi bila dia tengok kami sampai terus tak jadi lagi..tunggu sampai kami nak balik baru dai balik..


ini org yang asyik makan jer..semua benda dia bedal...mula2 makan nasi pastu makan plak mee rebus..tapi dalam kuantiti yang sikitlah..ate nama nyer pun dah lapo..time nie tak pikir pun badan naik..dah kenyang barulah terasa nyesal sebab makan banyak..abis nak buat apa boleh..

ini budak kecik banyak peel tak nak kasi abah dia makan..asal abah dia nak suap nasi jer dia tolak2 tgn abah dia tak nak bagi makan.."udahlah Lyssa abah tu dah tahap kebulur dah pun bagilah abah makan sikit..."aku juga yang dapat makan banyak...

macam mana lah tak kebulur nya..kenduri tu kebetulan jatuh hari weouls sampai..kami bertolak from kuantan kul 11 malam ari jumaat(27/12/2008).planning nak balik sabtu tapi hubby gedik nk balik mlm tu juga, kul 7.30 pagi weouls sampai png..dah sampai tu borak2 ngan mak aku kejap...pastu kami kebabom..kul 12.30tghari baru aku ngan hubby terjaga..mak aku ngan ayah aku semua dah siap2 nak gie kenduri umah mak cik aku kat kedah..nasi lauk semua mak aku dah masak tgl untuk aku ngan hubby..anak2 aku semua mak aku nak angkut...last2 hubby cakap dia nak ikut juga..dah lama tak makan nasi kenduri katanya...apa lagi followlah kami...dalam keta aku sempat jamah roti jer..itu bila sampai kat tempat kenduri aku belasah cukup2..perut tengah lapar semua sedapkan..
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: