Rabu, Januari 07, 2009

Terjah TESCO baru

Balik penang ari tu sempat jugalah aku melawat TESCO yang besar gabak kat area seberang jaya tu....mmg besar pun..lenguh kaki nak boleh habis melawat setiap kedai..tempat dia ok..dan parking lagi ok sebab nyer banyak dan free..yang penting FREE..aku kalau balik sana tak menjelajah shopping komplek mmg tak sah..bukan nyer beli apa sanagt tapi seronok jalan2 window gitu...jadi sekarang nie dah bertamabh satu shopping kompleks jadi nyer kalau balik harus terjah kesemua nyer..cuti sebulan pun tak habis jalan2 shopping komplek kalu gitu yer...

Aqisya sibuk duk mengutip batu-batu kecil kat tesco..tau apa dia kata waktu dia nak ambik batu tu? .."mama batu acah isau mama"..ada ke patut dia kata batu asah pisau..nie sapa yang ajar nie?opppssss aku tak ajar yer..



sambil2 tu sempat lagi dia berposing...tapi masa weouls pusing2 tengok landskaps kat situ adalah satu barang yang weouls berkenan sangat..hubby cuma ushar jer dulu sebab nyer dia nak buat sendiri..dia cakap dia boleh buat ..aku pun yakin dia boleh buat sebab nyer dah ada kat uamh 2 biji dia buat sendiri..nak tahu apa dia? haaaa tu yang lampu2 kelapa atas kepala Aqisya tu..tapi yang nie siap dengan tandan kelapa tu ada lagi...can tik sangat...



budak bertuah nie maintain jer dalam troly nie sebab dah dapat apa yang dia nak..tu haaaa kat tangan dia tu..bun..


hakikat nyer memang best lah tesco nie, murah jer barang2 dia, besar dan selesa...food court dia pun besar tengok..asal nyer tapak tesco nie dulu ialah MAKRO..tapi 1 tignkat jer..biasalahkan cam gudang gitu..bila diaorg dah renovation buatkan tesco sekarang nie dah jadi 2 tingkat...semua ada..nagoya pun ada sekali, jadi nyer senang....okah tesco nanti aku balik aku terjah ko lagi yer..



MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: