Rabu, Januari 21, 2009

Kembang semangkuk

hihihihihihihiiii....siapakah gerangan yang berambut kembang semangkuk seperti hantu iniiii???????


ting tong....jeng jeng jeng...inilah gerangan hantu ituuuuuuuu.....
naper rambut Qisya boleh jadi camtu?hehehehe..sebab rambut nyer didandan...sekarang nie dah jadi habit dia, asal ikat rambut jer nak suh dandan rambut tu ala2 hinnnnnnn gitu..nasib baik tak letakkan minyak bijan yer..kalau idak kompom dah jadi hinnnnn...nampak tak rambut dia yang tak sama pajang tu..itu sebabnya anak jiran aku dulu bekas pengasuh Qisya potongkan rambut dia tu..tapi aku tak potong bagi sama balik rambut tu bukan apa sayang nak potong nanti dengkoi2 rambut kat bawah tu habis..so aku biarkan saja..tunggu dah panjang sikit baru potong bagi sama semua....
lepas jer buka dandan dia tu nak tergelak pun ada tengok rambut dia yang kembang semangkuk tu...suh dia tengok kat cermin terus dia cakap"ehhhhh mama cantek nye ambut along, ambik pice(picture)mama"....sekarang apa2 sikit suh ambik pice..lepas jer dia suka ngan rambut baru dia tu..apa lagi kejap2 tengok cermin kejap2 tengok cermin....ceciwi juga anak aku nie....heheheheee.......
psstt: rambut tu abah dia yang dandankan...
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

4 comments:

gee ryder berkata...

tmbm gak qisya, geram nk cubit pipi dia tu...
qisya nk jd model tu sok..

DYLA berkata...

alo lo.. tiut la qisya tu... suh mama potong la qisya rmbut tu. bg sama rata paras bahu. mesti lg comel

nanonano berkata...

terikot pangai mama die kot?
hihi :p

nuarliesya berkata...

gee,
mana tak temban nyer sekarang nie kaut susu dari nasi,
jadi model yang baik2 tak per yer...

dyla,
sayang nak potong lagi sebab nyer dengkoi2 rambut dia tu suka tengok..dia pun tak nak kasi potong sama..

nanonano,
adakah ini faktor keturunan...kihkihkihkihkih...