Jumaat, Januari 09, 2009

Mood jawab TAG

Dah lama aku tak jawab tag, tapi rasa nya masih ada tag lagi kut yang aku terhutang ..nanti aku korek2 dlm entry2 lepas...jadi untuk tidak berhutang tag yang banayk so cepat2 aku jawab yer..kebetulan hari nie takalh sesibuk semalam..

aku telah di tag oleh GEE RYDER..nasib baiklah tag yang masuk diakal dan taklah panjang dan mengarut sangatkan..best cam nie....ok jom kita tengok apa yang di tanya tu...

Nama 'Timang-timangan' anda oleh yang tersayang?
'ayang' dari zaman bercinta sampailah sekarang..kekadang tu 'b' kalau nak cepat panggil.
Anda seorang yang...
suka Berangan
suka jalan-jalan
suka gelak
Describe apa yang membuatkan dia terlalu 'istimewa' dimata anda...
seorng yang kelakar, suka buat lawak bodo,romantik,boleh buat keja rumah especialy lipat baju dan masak..seorng yang tegas..
Makanan & Minuman favourite anda..
kalau makanan aku paling suka LAKSA terutama laksa penang, BIHUN SUP dan NASI TOMATO
then bab minuman nie tak kisah sanagt air suam panas pun ok..semua aku bedal jer...
Favourite colour
warna yang gelap2 sikit agar tak nampak badan aku yang berisi nie..hehehehee..itu yang penting..tapi yang paling aku suka hijau dan biru..
Favourite song
ikut peredaran masa...dan kalau rasa2 telinga ni ok nak dengar dengar jerlah...
Siapa yang selalu membuatkan anda tergelak..
ramai sesangat..selalunya kat opislah sebab banyak kaki2 suka buat lawak...kalau kat umah plak Aqisya banyak buat lawak nyer..sampai nak pecah perut pun ada kalau dia dah mula buat lawak spontan dia tu..betui2 nakal budak tu...
Sikap yang membuatkan anda stress
aku paling benci org yang suka mengarah tanpa tujuan..dan juga moody..dia ada masalah peribadi dia tapi lepaskan kat kita yang tak tahu apa2 nie..so dia dah melibatkan kita sekali..itu yang bengkak tuuuuuu...
3 benda yang mesti ada dalam beg anda
wallet, handphone, kamera
Kali terakhir anda beriya-iya menangis.kenapa?
aku nie jenis kuat nangis jugalah kategori nyer...
last masa gaduh dengan hubby disebabkan salah paham sikit..terus aku bungkuskan kain baju dalam beg konon2nya nak lari balik pnglah..padahal dalam hati tak berani pun..gilo ko nak balik dengan apa malam2 bas mana ada dah, nak drive aku nie rabun ayam mana nampak sanagt silau ngan lampu malam...time dia pujuk tulah yang meraung tak hingat..sebabnya sebak rasa sebab dia pujuk aku walaupun aku yang salah..hehehehhe aku jenis keras kepala...aku salah ker hubby salah ker kalau merajuk kompom dia kena mengalah....harus dai yang pujuk...ngada2kan..
Perkara yang paling lucu atau memalukan dlam hidup anda
banyak sebenarnya..kalau nak citer mmg 3 hari 3 amalm pun tak habis..tapi aku citer kes yang terbarulah yer...
adalah baru nie hari apa pun aku tak berapa hingat, aku ngan hubby gie ambik anak2 dari umah ngasuh, kat blok weouls tu kat bawah nyer berpasir sikit..entah naper time tu kasut aku buat hal, time tu plak aku pegang segala beg2 anak2 tetiba masa aku jalan untuk naik tangga tu terlincin aku jatuh....keadaan aku jatuh tu cam ala2 budak rappers terkangkang tu..apa lagi teruslah buat muka selamber bangun cepat2 takut org nampak..yang hubby pulun gelak tak hingat dunia sampai nak pecah perut punya gelak...hampeh nyer laki..bukan nak tolong aku gelak lagi adalah..aku pun palinglah nak tengok ada org ker tak sekali tengok blok bertentang blok aku tu adalah 2 3 org duk kat bawah berborak tu tengok aku..terus aku buat muka tak der apa2 berlaku naik atas..hubby sekarang nie kalau dia ingat balik kes tu kompom dia gelak tau...maluuuu aii nyahhhhh...
Tag rakan anda,
oliole
jujue
mama zara
afkar'z
az1ra
so kepada yang telah di tag ini silalah menjawab nyer..kalau nak lahkalau tak nak ai tak marah youuu..
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

5 comments:

gee ryder berkata...

hehe k.g pn pnh jth gitu gak lgsg terlentang

nuarliesya berkata...

kak gee,
itulah malu jgn katalah..ingatkan tak der org..

JujueLopez berkata...

ehhh tadikk dah masuk tingukk..ingat kan jujue mana yang kena tagg.. skaliiii i plakk! auuww.. maluuu!!

okehh okehh tunggu!! nanti wat!

JuJue berkata...

ehh sat..nak bayang yg jatuh tangga tadik..

huhuhuhu...

len kali jatuh camtuh..buat2 tengok lantai..sambei geleng2 paler..salahkan menda lain!! ahh baru lah diva!

nuarliesya berkata...

jujue,
hehehehehe..mula2 planning tu nak buat terus cam pengsan jer..tapi tak boleh hubby gelak kuat sanagt..tapi kalau cara ada org lain kat bawah tu kompom buat terus pengsan jer.hehehehe..