Isnin, Januari 12, 2009

Berkumpul di Damai Park Resort

Masih lagi entry dan cerita semasa bercuti di kampung ku....hehehehe tak kiralah uols nak muntah hijau ker biru ker aku tetap nak jaja gamabr aku balik penang juga...kih kih kih...
biasalah aku nyer family kalau semau dah berkumpul kompom ayah aku akan bawa weouls semua gie merehatkan pikiran dan memberikan keseronokan untuk cucu2 nya dan berkumpul bersama keluarga...tak lain tak bukan haruslah berehat dan bersantai di Damai Park Resort Merbok..
Entry yang dulu2 pun ada gambarr2 weouls berkelah di sini...kat sini mmg best..komplik dengan chalet untuk kita menginap walau pun sehari...senanglah org kata kalau kita nak berehat-rehat, nak salin pakaian semua...air dia jgn katalah mmg sejuk..Alyssa kejap jer mandi dah biru2 mulut tak tahan sejuk....mana tak nyer air terjun dari kaki bukit Gunung Jerai...of cozlah sejuk ya rabbi..kat sini best sebabnya mandi tak bercampur dengan org ramai2....hanya org yang menyewa resort kat sini jer yang boleh mandi air nie..jadi taklah ramaikan..oklah jom layan gamabr yer..malas nak citer panjang..entry yang dulu2 pun dah ada citer...
heheheh...sebenarnya air nie dalam aku tak samapi kaki pung.....berpaut pada pelampung alyssa jerlah..

nie abang aku yang sulong ngan anak no.2 dia ( abang ngah)..relax jer dia duk dalam itik tu...


Alyssa dah kesejukan...sekejap jer dia mandi pastu terus aku tukarkan baju dia..tapi aku still mandi lagi sebab nyer adik aku yang sorang tu pun dh tak tahan sejuk dia naik dan jagakan alyssa...


ini budak yang tak tahu sejuk...mulut dah mengigil tapi tetap nak mandi lagi....org bagi pelampung rusa tak nak..konon nyer nak berenang sendiri..itu yang pakai pelampung anak abang aku kakak afrina tu...


konon-kononnya dia yang berenanglah tu..tak per along belajar swim pelan2 yer..
sama tak muka kami..heheheh abang aku tu simpan rambut panjang..balik hari tu aku hadiahkan dia sepit dan pengikat rambut....ha dah nak sangat rambut panjang..ambik ko...


see jernihkan air dia...nampak segala dasar...anak2 ikan pun banyak kat sini..


time nie hubby nak kuarkan dia dari pelampung tu nak suh dia swim sendiri puas suruh tapi dia tak nak sejuk dia kata....


inilah org kuat yang mengatur segala program dan percutian ini...mak ngan ayah aku..mak aku tak nak turun dah sejuk dia kata tak tahan...


abang ngah relax jer ngan itik dia....dayung sensorang jer dia...


kakak ipar aku ngan baby dia..Baby Akif Hakimi....cute sangat akif nie..Aqisya panggil dia adik KIMI....pantang kita agah kompom dia nyer senyum tu meleret..Akif kini 3 bulan..

Lepas semua dah puas mandi manda, makan untuk yang ke2 kali nyer, weouls siap untuk gie Tanjung Dawai pulak..tak jauh sanagtlah dari merbok nie...bukan apa nak shoping segala belancan, keropok ikan2 kering semua..murah sesangat...lagi plak ayah aku mmg kenai dengan penjual tu..ayah aku selalu beli kat kedai tu kalau gie tanjung dawai....lepas balik dari situ terus terjah pasar malam untuk belikan makanan..makan lagi....lapar weiiiii kena plak time balik tu hujan apa lagi mmg nak makan jerlah jawab nyer.....
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

3 comments:

A.H.A.D berkata...

cutenye plmpung dia...
tgk air pn nmpk sejuk sbb gelap je gitu...

nuarliesya berkata...

kak gee,
itulah pelmpung mmg dah best tapi ada budak tu tak nak naik pelampung sendiri..hehehehee.mmg sejuk sesanagt..nak plak baru lepas hujan...

DYLA berkata...

adui... sejuk nmpaknye tu...