Selasa, Januari 06, 2009

Tahikwondo

Ini gambar sebelum weouls balik bercuti ke penang hari tu..biasalah kan Qisya nie gedik2 sikit nak tunjukkan aksi taekwondo dia tu...
lagi plak abang anak mak ngasuh dia tu mmg taekwondo, so hari2 dia duk ajar Qisya buat ala-ala taekwondo gitu....budak kecik nie apa lagi balik umah jer nak tunjuk aksi dia kat mak pak dia..budak besar nie akan ikut apa yang kita buat..tapi nasiblah dia buat gaya jer..tak derlah dia nak belasah org gitu...yang best neyr siap dengan bunyi "yah..yahhhh lagi"..


tengok nie dengan penuh semanagt dan selera neyr menunjukkan aksi nyer gitu..muncung mulut2 punya bunyi yah yah yah...
bebaik Qisya ko jgn nak taekwondo dengan mama sudah, nanti mama ko buka silat tunjang baru ko tau..heheheheeee....nanti ko dah besar mama hantar ko gie belajar taekwondo betui2 yer..baguih untuk mempertahankan diri sendiri..tapi bukan untuk cari pasai dengan org tau...INGAT!..
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

5 comments:

gee ryder berkata...

astaga...mmg ada gaya dh tu hehe...lawakla qisya ni...
ank buah k.g pn ada yg msk taekwando ni...k.g pn pnh gak dlu msa sek rndh...tp sekerat jln je hehe...

PuteriSatu berkata...

wah....sakan tuh...comel je...

nuarliesya berkata...

kak gee,
lieza pun masuk taekwondo juga masa sekolah menengah dulu tapi malas nak gie kelas setiap sabtu terus benti..sempat paaki tali pinggang hijau jer..hehehe..

nuarliesya berkata...

PuteriSatu,
tu'ah gaya tu dah jadi..

DYLA berkata...

ayoooo ganas nya qisya... takut aunty tau!