Khamis, Julai 31, 2008

Model kecil yang seksi

Balik dari umah mak ngasuh semalam Aqisya terus lari nak gie main buai yang kat bawah dari umah weouls tu...mula tu dah cakap tak yah main sebab nyer banyak sangat temucut dia orang tak mesin lagi..nak juga degil sangat...gielah main...last2 lari2 sambil nangis suh buang temucut kat suar dia..dia dah start rimas dan gatal temucut tu duk cucuk..itulah degil sangat mama cakap jgn main.....naik atas umah dia buang seluar dia nak suh cabut temucut tu...jadi sapa yang terkena?dah tentulah abah nya...dia paksa abah dia buangkan temucut kat suar dia tu....sementara nak tunggu siap seluar tu bersih segala bala cam nielah jadi nya...



konon2 aksi manjalah tu...ngades tuilah anak aku yang nie....


tgk tu siap buat aksi melekat dinding lagi.....kalau nak ambik jadi model boleh nie...alamak mana suar nieeeeeeeeee..ini dah kes salah nie....nasib baik ada pampers tu boleh juga coverlah....



ini aksi ala-ala nak menari joget gitu...Aqisya nie kalau bab bergaya maya nie mmg sukalah dia...mmg pantang nampak kamera ada jer dia tonggeng sana tonggeng sini suh ambik gambar dia....tak pakai suar pun tak per janji dia boleh bergaya...


bukan apa nie sementara nak menuggu abah dia clearkan temucut kat suar dia tu haruslah posing dahulu..........aksi sendiri nie yer tanpa di paksa atau disuruh.heheheeheheeee








MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

2 comments:

Nazathul Hamimi berkata...

alahai model kecik ni memang cekci la... tapi cekci2 pun tomel la...

mula2 tu tak faham temucut tu apa.. bila baca balik baru faham.. kita panggil temucut tu kemuncup...hehehe

nasazfrog... berkata...

hahaha ni mama dia la yang ajar ni yer,, pandai pulak bergaya tuh,,, seluar maner tuh yang oiii... seksi lah.. :)