Jumaat, Julai 25, 2008

Penangan Dato' Siti Nurhaliza

Kusyuk nyer....tgk apa tu?Haaa Aqisya nie kalau dapat tgk Siti Nurhaliza jer..dah tak peduli sapa dah..mmg peminat Dato Siti kut..kalau dia selak2 paper ker terjumpalah muka Dato Siti nie...dia punya mulut becok jer duk sebut "mama mama iti ija.."habis semua org dalam rumah tu dia duk usung tunjuk.....xcited gilossss....



sekarang nie asal balik dari umah ngasuh jer, masuk umah terus buka tv suh pasang lagu iti ija...camlah dia paham apa siti nyanyi tukan....selagi dia tak suh tutup jgnlah sapa2 pandai nak tutup..kalau tutup dia suh buka yang mula balik...habislah tension nak menunggu habis....nak tak nak layan jerlah....sampai dia boring.......


bila dah habis jer baru dia suh tutup...kalau tgk dia dah buat tgn cam gambar kat bawah tu makna nyer pahamlah dah habis so, apa lagi tutup cepat-cepat sebelum dia berubah fikiran.


ha tgk sama tak muka diaorg berdua nie ..dah habis tgk iti ija dia tu barulah dia start nak menyakat adik dia.....
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

4 comments:

nasazfrog... berkata...

PERGH SAPE YANG KARAOKE NEH,, MAMA DIA KER,, ANAK YANG SULUNG N 2ND BRAPE UMUR... :)

PuteriSatu berkata...

macam mama dia je yang karaoke kan...hiks...

entry bawah ~ samalah cam Aqilah...tido tertonggeng....huhuhuhu...

nuarliesya berkata...

nasaz,
yang 1st tu 2 thn lebih yang si adik tu nak masuk 11 bulan.


puteri satu,

mama tak sempat pegang microfon pun...si kakak jer nak konker mic tu...hehehehee

i'm ソソ berkata...

hehehe...peminat dato siti...