Jumaat, Julai 18, 2008

Mari mengemas

Kemas bang jangan tak kemas..tgk tu kasut dia jer banyak..kalau kasut aku yang banyak dia bising tak hingat...kasut dah banyak nak beli lagi lah apa lah....last2 aku buh kat rak kasut kat luar tu..ha ambik ko kasut dia jer yang banyak dlam rak dalam umah nie...


jgn tengok kat yang berlipat2 seperti buku tu yer...hikkkkkk...itu dinamakan burger, hot dog, benjo....ha pilih nak yang mana...hihkhihkhihk...larikssssssssss...jgn marah yer abang itu tanda nyer lemak bini jaga..asyik makan jerkan....





dah susun kasut tu semua jgn lupa ambik penyapu tolong sapu segala habuk2 tu yer bang....ayang dah penat mop jer lantai tu...kemas sampai bersih yer...tumpang anak2 tak der nie buat keja elok2..kalau diaorg ada nie dengan diaorang sekali nak tolong memunggah bukan menyimpan....





MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

2 comments:

~dyla~ berkata...

liza,
ok gak la hubby nak ngemas... kalau rak kasut sy, dh tentu byk kasut sy... plak tue, beli je lebih, pakainya yg itu balik itu jugak... yg tak sedap pakai, dok jadi tunggul dlm tue...

nuarliesya berkata...

dyla,
kemas mmg kemas kena tgu mood juga tu..sebab tu rak kasut dia so kenalah kemas...kalau kongsi alamat nyer kasut dia mmg dah tak muat letak dalam tu...hehehehe kasut lieza lebih banyak..samalah kasut banyak saja balik2 itu juga yang sedap dipakai..