Rabu, Julai 02, 2008

Taaadaa!! suka nyer..

Jumaat lepaskan sebelum ptg lah sebelum aku balik keja tu hubby ada sms bagitau ada bungkusan untuk along dia kata...besar gabak bungkusan dia tu...sampai kat opis dia..biasalah weouls surat menyurat semua akan sampai ke tempat keja hubbylah sebab nyer weouls duk kuaters mmg posmen tak masuklah lagi plak susah posmen nak hantar surat2 untuk setiap blok jadi segala surat menyurat semua akan sampai ke alamat tempat kerja suami masing2..kira lagi selamatlah.
jadi nyer hubby nie mmg xcitedlah nak buka jer bungkusan tu..nak tgk apa isi kat dalam tu sebab kotak dia besar gabak..sekali tgk taaaaadaaaaaaaaa bear pooh untuk Aqisya rupa nyer..belek punya belek cari pengirim tu tak der juga...kat poslaju tu pun tak der nama pengirim..last2 baru tahu rupa nyer maklong (kakak ipar aku) dia yang hantar...tq tq maklong...walaupun dah lepas besday Aqisya tapi tetap dapat present lagi yer..nanti hantar lagi besar tau untuk mama dia plak..boleh buat teman mama peluk bila hubby tak der nanti yer.....dah jadi sepasanglah bear pooh Aqisya sebelum nie pun weouls dah belikan untuk dia..happy jer dia...



basikal nie ayah aku yang hadiahkan untuk dia (tok ayah )mula weouls mmg planning nak belikan basikal untuk dia sempena besday dia aritu...tapi ayah aku dah belikan dulu untuk dia..tapi bukan pos dari png tau..pos duit jer kami belikan...kebetulan bila ayah aku call cakap ngna dia jer dia asyik sebut basikal jer..sebab nyer dia duk tgk budak2 naik basikal so tersebut2lah dia..oleh kerana menjadi sebahagian cucu kesayangan ayah aku belikan untuk dia..apa lagi ceciwilah dia, nak makan semua duk atas basikalah...
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: