Khamis, Julai 03, 2008

Kempunan dah dapat...sedap nyer

Haa tengok bukan main soka lagi dapat makan durian..habis semua baju seluar kena buang..bukan apa nanti habis kotor malas aku nak membasuh nyer (alah camlah basuh guna tangankan padahal guna robot jerkan )
siap tunjuk tanda best lagi...kira kempunan tu dah settlelah...weouls beli semalam 7 biji...puas hati kan.tapi kan Aqisya nie pelik sikit..durian kampung jer dia makan.durian yang isi kuning tebal tapi biji kecik tu dia tak makan.kalau weouls beli durian tukan jgn kata dia nak makan pandang pun idak..tapi durian tu aku pun tak berapa suka sangat sebab nyer isi dia tebal dan banyak,cepat muak..plak tu tak bau sangat durian dia kira tak dak nikmatlah org kata..
sekarang nie kat sini tengah musim durian kampung mai dari johor kata nyer....tapi still mahai lagilah sekilo tu ada yang 6 hinggit 7 hinggit..tapi semalam hubby beli yang kecik2 tu 7 biji berapa hinggit tak taulah..isi dia mmg puas hati giler..mmg penjual tu tak tipulah setengah tu kata jer isi elok bagai balik umah sekali buka isi dia keraslah, buruklah ...kat area diaorg tebuk tu mmg elok tapi yang lain tu kekadang tu tak boleh makan langsung..




abaikan yang bersepah di belakang tu yer tak sempat nak mengemas


mai kita layan video dia makan durian..sekali ngan Alyssa sekali bantai makan durian..si kecik tu bagi jer apa semua dia makan, habis kutip kertaslah apalah nak masuk mulut..selalu kena monitor dia kalau idak semua belasah masuk mulut.

MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

1 comments:

~dyla~ berkata...

suka makan durian ye... mintak sket boleh...