Khamis, Julai 24, 2008

Akhirnya cancel

Yeeeeeaaaaaa..bestnyer......happy sesangat...uols nak tahu naper?haaa mai sini nak habaq awat yang aku syok sangat tu....hubby tak jadi outstation ke Labuan.............ikutkan dia kena ke Labuan pada 24 julai ni iaitu ari nie...sampailah 31 nie....so seminggulah lebih kurangkan...tetiba semalam masa duk lepak depan tv tu..aku bersuaralah..naper tak kemaskan barang lagi...sok kul baper nak ke Labuan...yerlah kan aku tgk dia rilekssss jer..selalu nyer kalau sok nak kena outstation mlm tu dah sibuk kemas baju bagai....ini rileks jer duk tgk tv...ingatkan dia dah kemaskan..aku pun buat derk jerlah....aku tanya lagi "kul baper sok ke Labuan?"ringkas jer jawapan nya.."tak tahu"..pulokkkkkkkkk...tetiba masa dah nak tidoo tu hubby cakap...ada berita best neyr nak bagi tau..ingatkan benda rupa2 nyer...hubby cakap sok cancel..tak jadi ke Labuan..apa lagiii hooreylah aku....bukan apa uols kaalu hubby tak dak weouls kat umah nie gilos punya bosan dan tensionnnnnnnnnn..yeyeyeyeyeeye abang tak jadi ke labuan...so lepas raya lah yer apa2 outstation pun kan....
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: