Isnin, Julai 07, 2008

Lepak-lepak kat tempat keja hubby....

Aqisya : "mama nie abah nyerkan..?"

mama : "bukanlah..org punya.."

Aqisya : "taklah abahnyer nie..abah work nie..."

mama : "bukan..nie bukan abah nyer..abah cuma keja jer kat cni..."

Aqisya : "(sambil merengek2) taklah abah nyer nie kapai tebang.."

mama : "suka hati kolah kakak..abah punya pun abah punyalah..mudahan2 makbul hajat ko
abah boleh beli kapal terbang jet suatu hari nanti...hahahahaahhahaa..

bapok punya berangan....camtulah dia Aqisya kalau napak kapal terbang jer semua abah dia punya..apa ko ingat abah ko nie billion wan, harta wan menteri wan boleh duk beli kapal terbang nie...kalau kapal terbang yang control dan mainan ko tu bolehlah dia beli...InsyaAllah mana tahukan kedepan-kedepan rezeki datang dari langit kapal terbang pun kami mampu beli Amin....

hai bilalah duit nak turun dari langit nie..bagilah banyak2 ...haahahah itu semua nyer berangan jerkan...




nielah kalau tak kemana2 last2 menonong jer ikut hubby gie tmpat keja dia...kebetulan weouls tak kemana2 lalu "nak itut juga gie opis abang"...haaaa boleh gitu...kira dah tak tahu nak kuar kemana dh la tu..saja bawa Aqisya gie main2 kat opis hubby..sebenar nyer Aqisya nie dia teruja sikit kalau bawa gie opis hubby ...dia suka sangat tgk2 jet2 kat situ mulalah pok pek pok pek soal itu ini...tak tahulah mungkin dia minat kut nak bawa kapal terbang itu nanti besar..hahahahaaha...mama & abah doakan kejayaan kakak yer...



tak der keja nak buat so saja2lah posing sikit2 kat kapal2 semua nie.....kebetulan hari tu tak ramai yang keja...jadi nyer boleh lah weouls gi menepek kat kapal2 tu..taklah ganggu org nak buat keja kan...sambil2 tu hubby pun terangkan kat aku apa semua kat kapal tu...sekadar denagr dan kata ooo yeee haaaa jerlah pas pada tu mmg tak tau dah...itu fungsi apa, ini nama apa...mmg tak ambik pot pun...












MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

2 comments:

~dyla~ berkata...

seronok la aqisya gi tmpt keje abah dia.. leh tgk jet lg...

nuarliesya berkata...

dyla,
camnielah dia selalu, kalau hari cuti jer tak kemana2 dia mmg ajak abah dia gie tgk apai terbang...pastu mulalah perasan yg kapal tu abah dia nyer..