Khamis, Mei 28, 2009

Angkara si adik

Nampak tak kat hidung Aqisya tu?yang merah2 luka tu?nak tahu angkara sapa tu? angkara adik nyerlah..sian kakak, terpaksa terima sakit dan juga mengalah dengan adik nyer...ini kes sewaktu mandi, berebut baldi kecil last2 si adik cakar muka kakak, pada hal kuku dia baru jer potong..kakak tak lawan balik cuma menangis kata sakit jer..tepi pipi tu kurang clear nampak nyer..kesan lebam adik dia dera, ada ka patut si adik tu pi gigit pipi kakak sampai lebam....mama dia pun tak pernah pukul sampai tinggal kesan...mmg ganas betullah alyssa nie..nampak kecik dan lembut hakikat nyer disebalik itu...sian kat kakak kan...tak per, kakak menjadi seorang yang penyabar dan redha dengan adik nyer...hehheheeeee...tak per kakak nanti mama babap adik yer..
sabo yer kakak.....nanti mama letak ubat lagi kasi cepat baik..
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

3 comments:

isya berkata...

ganas tul lyssa ni.. ;p bgs qisya, kecik2 lg dah ada sifat penyabar..

nuarliesya berkata...

isya,
alhmdulillah..dia mmg banyak beralah dengan adik nya..itu yang adik naik tocang tu hehehheeee.

gee ryder berkata...

adik bese lg ganas pada kakak heheh..
tp ble lak aqisya tak lwn ekk..dia takut ke? hehe