Jumaat, Mei 15, 2009

Mereka dah besar pun

Sekejap jer dah besar anak2 aku nie...dah macam-macam perangai dah sekarang nie...si Alyssa pun dah tak nak naik motor kecik dia dah..sekarang nie basikal kakak dia yang jadi rebutan.



time nie kakak tengah sibuk tengok citer upin & ipin..naik bosan dah aku tengok hari2 citer tu..dah boleh hafal dah dialog upin & ipin tu.



kasi senyum sikit kat kawan-kawan blog mama.....kihkihkihkih..


kusyuk jer duk buka pembalut gula2 tu, akhir nyer tak dapat juga..haaaa gigitlah ko dengan pembalut tu sekali Lyssa, jgn harap mama nak kasi ko makan gula2 tu..





sebelum nie duk asyik tayang benda makan jerkan..ha hari nie aku tayang budak berdua nie plak yer.....
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

2 comments:

gee ryder berkata...

panjang rambut qisya ni liza...
mcm aqeel pun sama, mcm2 perangai dh dia..mcm budak besar jer

ops anda di tag :)

nuarliesya berkata...

gee,
kalau mandi lagi panjang coz diakan kerinting2 tu..tapi hubby tak kasi potong..

ok nanti liza gia ambik tag..thanks gee