Jumaat, Mei 08, 2009

Dah lama tak buat makan petang

Ini menu petang semalam..dah alang2 cuti pastu mmg free jer semalam tak der benda nak dibuat cuma 1 biji tempahan kek jer yang buat so mmg freelah, jadi nya petang tu mmg aku tak kuar kemana2 pun lepak kat umah jer....disebabkan dah lama tak buat menu petang tetiba semalam teringin pulak nak makan kuih lopes..so apa lagi!!!! suh hubby gie cari daun pisanglah jawab nyer..bahan-ahan yang lain semua dah ada cuma belikan kelapa jer...nak buat dia mmg kejap jer tak susah mana pun...
inilah hasil kuih lopez ayng aku buat semalam...mmg sedap dan lembut hehehehe...


sedap dimakan bersama air gula nyer.....cedddddaaaaaaaaaappppppppnyaaaaaaaa..
itulah laporan menu petang semalam dari aku...kuih nie feberet Aqisya coz dia suka makan pulut...
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

2 comments:

PinQib berkata...

terliur nye nak makan cicah manisan tuh!!

nuarliesya berkata...

pinQib,
senang nyer nak buat dia pinqib..tapi sekarang kat pasar2 pun dah banyak jual, cuma nyer tak sesedap kita baut sendirilah..