Khamis, Mei 07, 2009

Apa kat mulut tu

Eh nak baca buku ker tu Lyssa? macam mana nak berbunyi bacaan nyertu kaalu dah mulut asyik tersumbat jer.....sekarang dia dah pandai tau, kalau org cakap "eee geli nyer puting adik ada ulat"..dia pun "eee li "sambil buat muka cam geli2 tu..kejap jer pastu dia bawa puting dia tu gie basuh pastu dia cakap " lat habis"means ulat dah habis...tapi bila mulut ada penyumbat tu jer mmg diam jer ..dia kusyuk duk mengenyut tu haaaa......terutama time nak tido tapi bila dh lelap jer mata terus dia luahkan puting tu.....


tengok buku pun tertonggeng cam ner nak baca tu..

konon-konon nye tu garanglah buat muka cam tu....eee tak takut pun...kalau kakak dia sibuk buka buku nak tulis dia pun sibuk lah cari buku dia ngan "tit tit" tahu apa itu tit tit...ha pencil mekanikal tu yang kita duk tekan tu kan bila tekan dia bunyi...macam-macam lah ko ni Lyssa..makin besar makin tinggi IQ tu...

apa-apa pun syukur dengan perkembanagn anak2 dan juga seronok bila tengok anak2 sihat..
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

3 comments:

ratna berkata...

comelnya.. dulu anak saya pun hisap puting..nak bg buang puting tu punya la susah.

gee ryder berkata...

lor...isap puting lg ke lyssa? hehe...camne nk baca kalo camtu

nuarliesya berkata...

ratna,
alyssa ni tak tahulah cam ner nak buang nani, kakak dia senang jer dulu puting tu dah pecah letakkan ansi dalam tu kata ulat terus tak nak isap dah

gee,
still isap lagi, dah nak masuk 2 thn dah cam ner nak hilangkan gian isap tu ntah la..