Rabu, Mei 20, 2009

Terlebih rajin la plak

Semalam adalah hari yang membuatkan aku terlebih rajin...dan semalam juga aku masak untuk makan malam..sebelum nie ada sedikit malas nak masak...lagi plak nak habiskan ikan yang beli hari minggu hari tu ..iaitu ikan patin..urrrmmmmm cedap nyer...
semalam mmg tersangat rajin, aku bakar ikan patin tempoyak, buat ayam masak merah , sayur dan berulamkan timun cicah itu budu...perrrggghhhhh...mmg terangkat lah..kalau tak der selera cari budu kompom terus berselera..woit ingat org utara tak pandai akan budu ker? siap letak tempoyak lagi tu...tapi cencaluk minta maaf yer mmg aku cannot go..

ini dia yang dikatakan terlebih rajin tu..ikan patin bakar tempoyak..dia punya aroma tu bau satu rumah terus rasa lapaaaaaaaaaaarrrrrrr sangat...

ayam masak merah nie hubby masak...resepi dia..

sayur yang simple..kacang buncis goreng dengan telur

haaaaaaaaaa ini dia pembuka segala selera..itu kira ulam simple jer tu..tapi dia punya bedalan tu mmg terangkat habis



macam manalah nak kurus cam nie makan malam saja dah hentam 2 3 pinggan...pulak tu lauk pauk mmg heavy punya......kompom malam nie tak nak makan..hehehehe
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

3 comments:

DYLA berkata...

uishhhh sedapnya... dah lama tak makan tempoyak.. ikan patin apatah lagi

ratna berkata...

hmmm..sedap2 semuanya.. awak mmg rajin.

gee ryder berkata...

perghhh! mmg terangkat!