Khamis, Ogos 07, 2008

JOm JoM Pi JoM KepOh

Jom..Jom..Jom..Jom heboh heboh....ha tu diaaaaa kebetulan mak aku mai kuantan,dan kebetulan plak jom heboh tiba di kuantan,,,apa lagiiii bawa diaorang pi round2 sampai dah tak larat nak jalan heheheheheee.tapi aku pun dah tak kosa nak jalan...satu dengan ramai nyer org jangan katalah, satu dengan panas dan berdebu nyer..memang meletihkan...tapi bab jalan punya pasai tak per panas pun tak per debu pun takper....
tengok belon udara tu besar gabak..yang best nyer Aqisya suh abah dia ambik belon tu bawa balik...apa dia ingat muat ker keta dia tu...





muka2 dah nampak cam letih jer...mana tak nyer 3 kali pusing untuk cari parking...disebabkan bawa mak ngan adik2 untuk ke sana teruskan jugalah cari parking..kalau weouls saja memang good byelah yer kat jom heboh tu tak kosa mak nyah seksa cari parking....



ooopppssss!!! mama nanti dulu, kat ner nak buang sampah nie yer!!!!


kejap mama!!!!! tong sampah nie kat belakang kakak..hehehehehe tgk sampai tong sampah pun boleh jadi background nie apa kehellllllllllllllll....good bye jom heboh..

si kakak dah cam nak menari tanggo dah tu....sedondon tak baju Aqisya ngan mak aku?hehehehe..

last2 mak aku dah tak larat nak jalan dah..lepak jer kat padang tu..ha nak gie sangat jalan jom hebohhhh.....tak per mak janji puas hati dah kan...

weouls tak beli belah banyak sangat pun...aku cuma serbu kat booth silkygirl jer biasalah kalau hari2 cam tu mmg murah...aku sebat lipstik, bedak dia, pencil liner....kalau beli kat kedai harga biasalah..tapi klau benda2 cam tu ada diskaun banyaklah....tujuan utama cuma nak bawa mak aku ngan adik2 kuar jenjalan..dah kebetulan ada jom heboh...sebelum tu weouls ke ECM dulu jenjalan, pastu gie umah member aku besday anak dia, dah makan kenyang2, isi tank perut dulu bagi penuh baru gie jom heboh tu, nak bawa singgah main tepi pantai pun dah lewat, jadi nyer terus zoom balikkkkkkkkkk itu pun puas lawan ngan jame jalan....

MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: