Selasa, Ogos 26, 2008

Dah dapat KAKI apa lagi...

Alyssa dah boleh jalan sepenuh nya dah.....sekarang nie dah tak der dah istilah nak merangkak-merangkak lagi...bangun jalan jer dah la nie..biasalah org kata baru dapat kaki..1 hari berjalan pun tak per..kalau kuar kemana2 dah tak nak org dukung..konon nyer tu dia nak jalan cam org lain semua...ponat den kalau dukung dia duk buat badan ngeliat2 nak turun tu...dalam rumah jangan katalah dia punya jelajah..kesana kesini..kuar bilik masuk bilik..Si kakak pun seronoklah ada kawan boleh ajak lari...






nie dia dah jumpa cekak rabut kakak dia, suh buh atas kepala pastu jalan penuh rumah sambil gayakan kepala nyer tu.....Lyssa Lyssa macam2 peel lah ko nie...








MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

4 comments:

~dyla~ berkata...

cptnya dh pandai jalan. lum sethn kan..

nuarliesya berkata...

dyla,
Alyssa dah 11 bulan, bulan depan cukup setahun...tapi anak2 lieza mmg cepat jalan, cuma gigi yang lambat tumbuh...Aqisya dah umur 2 thn lebih tapi gigi tak banyak yang kuar lagi...

nasazfrog... berkata...

klu 11 bln kire cepat tau berjln, mase wani dulu genap setahun 5 bulan baru leh berjln betul... kira jarak setahun la neh kan

nuarliesya berkata...

nasazfrog,
a'ah 11 bulan...tapi letih ya amat...dia kira nak jalan jerrrr..dah tak nak org pegang plak tu..

kakak dia dulu, cukup setahun baru boleh jalan...