Selasa, Ogos 05, 2008

Berkepit jer 2 beradik nie

Macam nielah anak2 aku...memang jarang sekali dapat berjumpa dengan mak tok diaorang..sekali jumpa dah tak nak berenggang dah..memang mak aku tak boleh nak gerak kemana2..dua2 org nie nak melekat jer....Si Aqisya semua nak apa jer nak mak tok buatkan..makan nasi nak makan ngan mak tok, mandi pun cari mak aku, kira semua nak mak aku ngan dia jer...berebut dengan si Alyssa juga...si kecik tu pun nak suh mak aku dukunglah...




ha tengoklah tu...berkepit jer diaorang...mak aku dah tak boleh bergerak kemana dah....mak aku pun apa lagi time nielah ambik peluang nak main ngan cucu2 kesayangan nya....jarang sekali boleh main..hanya bercakap melalui tepon jer....sukalah dua beradik nie mak tok nya melayan apa saja.....
eh eh pejam mata plak si Alyssa tu...heheheheheeee



MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: