Jumaat, Ogos 29, 2008

Alhamdulillah...Anak sapa lah nie.

Anak sapalah tu??????????? alhamdulillah harap2 tu biarlah berterusan kan....
selalunya camtulah dia nyer perangai..asal tgk abah dia nak sembahyang jer dia pun sibuklah nak sembahyang sekali...siap nak pakai telekung semayang sekali...selalu nyer kain akulah jadi
mangsa nyer...nanti mama belikan telekung kecik untuk kakak sembahyang yer....

yang best nyerkan..kalau dia sembahyang tu aku kena ada sekali....dia akan ikut apa yang abah dia buat..dari mula, rukuk,sijud segala...part sujud, dia mesti tanya,:
"mama dah ker"
"dah sayang"
baru dia bangun...pastu senyumlah.kalau selagi dia tanya aku tak jawab dia duk sujud situlah..sampailah aku jawab "abah dah bangun sayang"baru dia bangun....yang best nyer masa time dia ngantuk sesangat.....tapi nak juga ikut abah dia..so cam biasalah....sujud pertama ok, sujud ke2 ok.masuk sujud 3 dah tak tanya aku....sekali aku pi tgk dia tido...punya ngantuk tahap tu...hubby pun kata sembahyang cam dah tak kusyuk nak gelakkan anak dia...
apalah kakak nie...buat lawak plak.....tapi apa2 pun kita praktiskan anak2 dari sekarang,budak2 baya2 nie mmg nak belajar dan belajar apa yang kita buat...jadi kita kena jadi contoh yang terbaik lah untuk mereka.....


MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: