Selasa, Ogos 19, 2008

Dah 3 taun dah

Today my 3rd anniversary...(senyun seperti kambing yer)..kejap jer dah 3 tahunkan aku kawin....rasa cam baru jer kawin...hihihihihiiii.anak pun dah 2 orang dah. so untuk tahu apakah suprise yang akan terjadi pada hari nie kita tunggu.....korang2 doakanlah agar perkahwinan kami ini berkekalan hingga keakhir hayat..amin..kalau tak nak doa pun tak pa doa juga..hik hik hik..ntah apa2 ntah..apa2 pun aku juga berharap agar perkahwinan yang aku bina ini akan kekal dan sentiasa bahagia hingga keakhir hayat.....
HAPPY 3RD ANNIVERSARY
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

2 comments:

~dyla~ berkata...

eh, sama la kite rupenya ... thn ni thn ke3...

tahniah... moga kekal bahagia selamanya dan dimurahkan rezki hendaknya

nuarliesya berkata...

dyla,
terima kasih yer..lieza pun harap dyla akan bahagia juga....kejap jerkan dah 3 tahun kita yer....