Selasa, Ogos 05, 2008

Boleh aku rileks sikit

Nielah adik aku yang kecik sekali..tapi tak sekecik pangkat yer...org nyer besauuuuuuuu heheheheh jgn marah dik....salah sorang bibik aku nieeeee..hiks hiks larikssss....Alyssa paling suka suh maksu dia dukung.....sikit2 dia gie kat maksu dia.....so jalan kemana2 aku rilekkkkkkkkkkksss.."dik lepas habis SPM nanti mai duk sini yer..tolong mengasuh Alyssa...."


tengok Si Alyssa pun dah pandai nak buat peace....tgk dia tunjuk tangan dia tu sambil duk tgk jari mama dia buat camnalah tu..lepak2 kat umah tok sedara aku sambil tunggu hubby ambil rambutan...




ni kat belakang umah sebab pokok tu dibelakang...luaskan kawasan belakang umah..macam2 poko ada yang tok sedara aku tu tanam...biasalah kan kalau duk kampung nie semau boleh tanam..bak kata org nak makan petik jer..tak yah beli...haaaa duk cam umah aku yang tinggi dan tidak berpijak tanah tu, tu diaaaaaaaaaaa baru..semua bantai dalam pasu jer..habis pokok segala serai daun pandan duk dalam pasu....










inilah budak yang paling enjoy dan suka sekali...pertama dpat bebas2 lari sana sini...dapat makan buah fresh2..cayalah kakak.....apa2 pun aku rileks sikit sebab ada orang tolong ngasuh bebudak nie....hehehehehee adik akulah...diaorang yang banyak jaga anak2 aku..so mak bapak budak2 nie rileks dan enjoyyyyyyyyyyyyysss







cayalah kakak macam nielah mama nak....heheheeeee...dasar mama yang pemalas mmg cam nie pun..








MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

0 comments: