Khamis, Ogos 07, 2008

Auwwww Cak

Budak kecik nie sekarang dah macam2 ragam dah....suka jer tgk..ikut apa saja yang kakak dia buat...tgk nie nak main celut cak pas tu suka jer....


ok standby...adik dah nak start nie...



intai sikit dulu nanti terkantoi....



kuarkan sikit lagi muka tu...harap2 tak der org nampak nie.....




haaaaaaaaaaa cakkkkkkkkkkkkkkk...suka lah dia kalau org duk melayan karenah dia tu...lagi2 saja jer dia buat...





MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

4 comments:

~dyla~ berkata...

kiut nyer aksi dia.....

duk elok2 dlm kete tue.. nanti jatuh plak.. :)

nuarliesya berkata...

dyla,
thanks...dia kalau dalam keta mmg dah tak nak duk diam dah..dah taknak duk dala carseat dah la nie...

intan zura berkata...

hehe
die suke main aucak ek
comel...

nuarliesya berkata...

intan,
dia kalau naik keta camtulah...thanks singgah my blog