Khamis, April 02, 2009

Hari Uniform Seopis

Hari nie adalah hari uniform seopis...kihkihkih..kaalu gomen hari nie adalah hari batik sedunia tapi weouls hari khamis adalah hari wajib beruniform..ala2 koprat gitu.koprat ke keparat nie?toinggg...

inilah pom pom di AICB nie..hanya 5 org pom saja termasuk bos..tapi time bergamabr nie bos tak der so enjoy..tapi jgn tak caya bos weouls nie sporting..kekadang dia plak yang joint gedik2 ngan weouls nie..
nampak sangat ketara kependekkan aku nie yer..nasib badan nak buat cam ner

nie aksi2 gedik dari Staf AICB yer..diaorng semua sangat sporting ok.opis aku tak ramai sanagt staf ada dalam 12 org rasa nyer termasuk bos.


kira nie oklah sikit...kalau nak nampak aku tinggi, aku kena bergamabr cam nielah org yang tinggi kenalah duduk bagi chan aku plak nampak tinggi (dasar tak sedar diri kalau dah ketot tu tetap ketot lah )kihkihkih.ketot pun ketot lah janji laki sayang betui tak?
ha ini dikatakan sebahagian dari opismate aku..see tak ramaikan..bila dah tak ramai cam nie senang semua jenis friendly jer..happy n enjoy semua


hehehehee...abaikan kependekkan aku yer.yang duduk tu org kuat bahagian kewangan tu..sapa lawan cakap potong gaji...heheheh tak derlah lawak jer..dia sangat sporting.
ok tak uniform opis aku?ok kan..korang cakap ok juga..hehehehe tapi aku tahu korang mmg cakap waaaaaaaa cantik nya uniform diaorang...ada sapa2 yang nak? mailah keja kat company aku kompm dapat baju nie..
psst: kak Mas, apa kata kita tempah jerlah untuk seminggu pakai uniform senang tak yah nak pikir besok nak pakai baju apa plak...save baju dan masa sebab tak yah seterika baju nie.

note: Kak Mas tu adalah bos aku..weouls panggil dia kak mas jer bukan bos...hehehehe tapi org lain panggil dia Dato'sebab dia mmg Dato'...
(dia tak suka staff panggil dia bos coz dia cakap tak kelaurga kalau panggil dia bos)
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

4 comments:

DYLA berkata...

cantiknya uniform tu. buat je 2-3 pasang, pastu pakai hari2. jimat belanja. hehe

nuarliesya berkata...

dyla,
betui tu..itu yang list untuk masuk dalam agenda meeting tu..tak gaduhlah nak pening kepala pikir sok nak pakai baju apa pulak kan.

sW33tdARLiNG berkata...

rasa macam syok gak kan kalo ada uniform kat opis... heheheh.. tak yah nak pikir keje nak pakai baju apa

nuarliesya berkata...

afkar'z
mmg betui pun tak yah duk pikir nak paaki baju apa sok nak matching kan tudunglah...save almari sama tak bersumbat2 dengan kain baju