Isnin, April 06, 2009

Alhamdulillah Permintaan semakin tinggi

Lagi buat packing....stok tidak mengcukupi..coz tempahan tepung kek terlalu banyak....syukran syukran..semalam aku buat tambah packing lagi untuk seorng rakan kongsi niaga Tepung Kek Lisya.nama dia kak ayu...dia pasarkan di sekolah beliau iaitu di Bandar Indera Mahkota..mmg dia kata seronok buat jual tepung kek nie...tak cukup nak ambik oder..tambahan plak cikgu cikgu ramai kat sana...setiap 2 mgu sekali pasti dia akan ambik stok dari aku...dia pun seronok buat niaga tepung kek nie...permintaan sangat tinggi dia kata...Alhamdulillah..aku tumpang serronok juga,sekurang2 nya aku dapat juga menolong org dalam menambahkan pendapatan sampingan...tolong atas tolong org kata..dia tolong pasarkan produk aku aku tolong tambah income dia...




bagi rakan2 blog yang ingin mencuba bolehlah direct call aku di no 012 4613887...atau sms aku.bagi yang berada jauh aku menggunakan khidmat penghantaran secara pos..dijamin selamat sampai..InsyaAllah ianya dapat memenuhi citarasa anda semua...untuk menjadi rakan kongsi niaga seperti rakan-rakan kongsi niaga aku yang lain pun dialu-alukan untuk menambah pendapatan sampingan..anda dialu-alukan...bagi rakan2 blog yang tanya aku cam ner nak dapatkan tepung nie bolehlah call2 atau sms atau emel atau Ymkan aku di nuarliesya4879@yahoo.com.my, setiap pesanan yang dibuat aku akan cuba poskan secepat yang boleh...anda tidak perlu tunggu lama...APA TUNGGU LAGI JOM MENCUBA...selain memenuhi citarasa korang semua ia juga boleh membantu korang menambah pendapatan dengan menjadi rakan kongsi niaga....INSYAALLAH...moga mendapat keberkatan dari Allah.
MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

5 comments:

Naura berkata...

akak,jgn lupa citer dgn lebih lanjut pada naura k..

Wan berkata...

salam liza..saya igt nk join bisnes awak ni..apa syarat2 nya? maybe saya bleh promo kat kolej..

ada masa, liza citer la kt blog saya ye..bz skit loni nk blog walking..tq.

az1ra berkata...

weh tepung utk aku takde la..sue terlupa kot..sedihh aku!!

sheralina -MCNAA- berkata...

salam...
saya tinggal di permatang badak & kerja di htaa..
boleh jugak nak try, tapi camno erkk???

A.H.A.D berkata...

lieza, tepung tu nti ada tulis ke cara2 nk wat kek tu?sory gee mmg xreti nk wat kek ni hehe..