Selasa, April 14, 2009

Apa yang dimenungkan tuuuu....

Apa lah yang dimenungkan oleh Aqisya..nie....sorang2 dia asyik jer menung ke arah laut itu..




mungkin Aqisya pun dah pandai menikmati kejadian Tuhan..dia mungkin terpikir tentang laut itu, tentang pantai yang cantek..mendapat sedikit ketenangan bila menikmati air laut yang menghempap ke pantai itu..

tetiba adalah sorang budak kecik nie datang mengganggu...habis sekali angan2 yang telah dimenungkan oleh Aqisya


iyahhhhhhhhhhh sapa suruh kacau kakak menghayati air laut tadi..kang dah kena wresling
peace yang tak jadi dari 2 beradik nie...


MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

6 comments:

yaNadzuL berkata...

eeii comey nya..setahun sorang ke umo depa nih??

PinQib berkata...

Comey nye qisya :P

HAHA

nuarliesya berkata...

yaNadzul,
beza umur 1 thn 3 bulan...ehehehee tapi klau ikut thn mmg jadi 1 thn sorang...

PinQib
Qisya jer ker?mama nya?hehehehehehe

DYLA berkata...

heheehe, dasat la aqisya. dah pndai jiwang karat.

adik kacau jer la.. baru nak feeling

ratna berkata...

mcm membawa diri jerkkk..

nuarliesya berkata...

dyla,
itulah adik dia mmg tak boleh tengok kakak tu nak berjiwang langsung.


ratna..
jgn2 betui kut membawa diri..hehehehe