Isnin, April 06, 2009

Ambik peluang bersama anak-anak dan suami ku..

Dah lama dh aku tak tepek2 gambar muka anak2 aku nie kan..rindu plak rasanya..hehehehe..tak der menda pun cuma nak kuar kan stok gambar dari kamera jer..banyak menda aku tak semapt nak update sibuk jer memanjang.Weekend ari tu tak kemana2 pun sekadar bawa anak2 kuar jenjalan bandar Kuantan jer...kebetulan plak hari sabtu tu hari aku malas nak masak, so dah alang2 nak bawa anak2 gie jenjalan terus gie santap dulu...weouls gie makan kat Sup Tulang Tanjung Lumpur alah yang dekan depan Yayasan Pahang tu..mmg power sup tulang dia..sory gambar tak sempat nak ambik.Pertama sebab org ramai malas nak kuarkan kamera kedua sebab dh lapar sangat mmg tak hingat dah bab nak bergambar heeeeee..bagi penduduk kuantan pasti tahu kat mana tempat nyer tu..kalau demam2 kan dapat makan sup tulang yang power tu mmg berpeluh satu badan..terangkat habis nyer...kaalu sesapa datang kekuantan dan nak ke sup tulang tu roger2 aku..aku akan bawa kesitu...dah habis makan terus gie kedai barang untuk beli barang2 untuk tepung kek plak..stok dah nak habis permintaan tinggi...
inilah permata hati ku yang sulong..dah boleh harap dah sekarang..dah pandai salinkan pampers adik nya...dah boleh tolong aku bawakan kain letak dalam bakul untuk dilipat...tak rugi anak sulong perempuan kan dapat ringankan kerja kita...kihkihkihkih...kakak, mama sayang sangat kat kakak tau...
ini permata hati aku ayng kedua..sangat2 manja..tak boleh lekang dari aku...sebab tulah mak ngasuh dia panggil dia nama manja....
alah along nie malu2 plak...Aqisya nie kaalu suh nyanyi lagu PELANGI PETANG nyanyian Sudirman mmg dia hafal dari mula samapi abis..nanti aku publishkan video dia nyanyi lagu tu aku ambik ari tu..lagu kegemaran dia Pelangi Petang by sudirman, Ayat2 cinta Rossa pun dia boleh nyanyi, Jatuh cinta lagi ntah sapa nyanyi tapi dia tahu kat "jatuh tinta lagi, lagi,lagi ku jatuh tinta"...cepat plak boleh menghafal bab2 hiburan nie...

kasi peace sikit walaupun sipi...hasil shoot dari Aqisya...


sian anak2 aku sejak aku sibuk berbusiness nie jarang bawa diaorng kuar jenjalan...mana tak nyer bile planning nak bawa diaorng kuar jer adalah tempahan keklah tepung lah itu naam nyer rezeki anak2 kan...so mmg tak sempatlah nak bawa jenjalan..weekend baru nie aku gunakan sepenuh masa dengan bawa diaorng jenjalan...itu pun dah kebetulan nak kaur beli barang..lagi plak hari sabtu tu aku relaks sikit coz tempahan ada pada hari ahad..tepung pun packing hari ahad baru org nak ambik..so dah relaks tu harus bawa anak2 jenjalan kan...



MaMa PaDa 2 OrG PuTeRi

1 comments:

honeybee berkata...

lepas ni bole la bawa anjang pi makan sup tulang @ tajung lumpur tu..if anjang pi sana ek?

*mana la FM yg kata nak bagi tu..berjaman anjang menunggu nyer...adoi!